Någon som kör Sverige - Val D'isere?

Någon som kör Sverige - Val D'isere?
Någon som ska köra ner mot Val D'isere runt 20 November? Har ingen bil att erbjuda, men pengar för bensin och ett glatt humör! Hör av er via facebook: Elisa Torstensson eller mail: Elisatorstensson@hotmail.com

:)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp