Någon som Mössor och goggles som verkligen lyser?

man_dog

Ny medlem
Tjenare
Någon som vet någon mössa/ några skidglasögon som verkligen lyser? Alltså stark och härlig fin färg och helst blå/ turkos/ grön/ limegrön/ rosa/ orange som verkligen lyser. Kask gör ganska feta men de borde finnas mer och välja på. Någon som vet nått och kan tipsa? :) Jag tycker iallafall att det är sjukt snyggt när man åker puder. Marja Persson hade ett par grymt cleana limegröna goggles i Vercorin, sånna t ex.

Hej man_dog!
Skulle vilja tipsa om internet - sjukt grym grej. Där kan man kolla in goggletillverkares hemsidor och se vad de har för produkter. Man kan även kolla internetsajter som säljer skidkläder och mössor där.

För att hitta på internet kan man använda www.google.se, som är en sökmotor. Man skriver alltså in vad man söker, trycker på knappen, och så får man fram länkar man kan trycka på. Prova det!
:D

Nojlas sa:
Hej man_dog!
Skulle vilja tipsa om internet - sjukt grym grej. Där kan man kolla in goggletillverkares hemsidor och se vad de har för produkter. Man kan även kolla internetsajter som säljer skidkläder och mössor där.

För att hitta på internet kan man använda www.google.se, som är en sökmotor. Man skriver alltså in vad man söker, trycker på knappen, och så får man fram länkar man kan trycka på. Prova det!
TACK!!!!!! Nu kommer hela min internet användning att vara enormt mycket effektivare:D

:D kan tippsa om PP har en riktigt fin turkos mossa som jag anvander..riktigt skon o kosta inte sa mycke.dessutom i lite storre storlek sa slipper man oroa sig over na kalla vindar :)

Jag kan virka en mössa åt dig tar typ en dag om jag vet dina mått och inte gör så många fel. :)

Vet att det även finns en färg som sparar en massa energi från ljuset som gör att de sedan kan lysa i mörker. Garnet i sig är limegrönt till gult är doppad i Fosforescerande färg. Vet dock inte om sånt garn finns i Sverige men vet att färgen finns där. Haha så först virkar jag en mössa sen doppar jag den i självlysande färg då borde du i mössan lysa upp extremt mycket där ute speciellt vid kvällsåkning.

I3ea sa:
Jag kan virka en mössa åt dig tar typ en dag om jag vet dina mått och inte gör så många fel. :)

Vet att det även finns en färg som sparar en massa energi från ljuset som gör att de sedan kan lysa i mörker. Garnet i sig är limegrönt till gult är doppad i Fosforescerande färg. Vet dock inte om sånt garn finns i Sverige men vet att färgen finns där. Haha så först virkar jag en mössa sen doppar jag den i självlysande färg då borde du i mössan lysa upp extremt mycket där ute speciellt vid kvällsåkning.
gör en åt mej !:)

heLLbOOm sa:
I3ea sa:

gör en åt mej !:)
Om du fixar Glo yarnså kan det säkert fixas.

Nojlas sa:
Hej man_dog!

Oj då, Nojlas... Haft en dålig dag?

DJElo sa:
:D kan tippsa om PP har en riktigt fin turkos mossa som jag anvander..riktigt skon o kosta inte sa mycke.dessutom i lite storre storlek sa slipper man oroa sig over na kalla vindar :)
turkos mossa? spraymålad då eller?

Boson sa:
delta sa:
Boson sa:
Oj då, Nojlas... Haft en dålig dag?
Efter 9 manader borde han ha aterhämtat sig. :D
Du har rätt. Miss av mig med datumen! Apropå det: varför dyker det ständigt upp årsgamla trådar? Misstänker att man_dog hittat sin mössa för rätt längesen...
För att vissa genier inte kollar datum på trådarna de har sökt fram. Ofta har de ngt nytt att berätta för världen och hinner inte kolla om tråden är gammal (aka folk som precis fått jobb inom skidbranschen...som ex lindabinda och guiltymössor)

Tillbaka
Topp