Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej jag undrar om det är någon som prova armada ar6 07/08? jag såg i recensionerna att det inte fanns några så ni behöver inte påpeka att jag ska kolla där
Nej, men har har provat modellen året innan det och är helnöjd.
Skönt flex, lagomt breda och jäkligt allround. Kasst fäste i isig pist fick jag uppleva idag, men villka railade twins har inte det? Funkar både pist och off-pist annars, och självklart park som dom är gjorda för. Dessutom har dom hållt bra för mig, kört rätt aggresivt med dom men inga problem ännu förutom lite skalad ovansida. Rätt lätta också, speciellt årets.
Armada har ju en sån där "barometer" var skidan passar, skala 1-10. Läs den, kanske är lite missledande eftersom det är dom själv som skrivit den men lite hum om saken får man ju iallafall.
Förresten, kolla in snygg Armadareklam jag fick till i min cork180 idag^^
har oxå ar6 06/07 och är sjukt nöjd med dem, men ja skulle nog haft lite längre dom är lite fladdriga i stora hopp å höga farter har 12 cm kortare än mig själv men dom är helt tokit sköna inga som kommer i närheten tkr jag