Någon som ska jobba för Langley i Val d'Isére?

puffran

Medlem
Eller har gjort förrut. Hade varit kul å höra hur det e? Ska jobba på hotell Dolomites..

Senast ändrad:
Hah.. akta dig för langley.. de är skumma..
Skulle då aldrig ta jobb för dem med deras pisslöner o arbetsvilkor.
Snackade med en massa langleyfolk från valdi förra året i början på säsongen, redan då hade saker o ting blivit kaos, innan gästerna hade kommit. så langley nej tack..

Hej Puffran!

Langley travel är ett företag som du bör hålla dig borta ifran, jag har jobbat för dem och kan bara tipsa dig om att bryta ditt kontrakt med dem a.s.a.p och pröva lyckan pa annat sätt. Lönen är skit, du jobbat hela tiden, de behandlar dig som skit och eftersom det är din första säsong kommer du ga skitjobben. Sedan håller de aldrig vad de lovar, jag fick tex. inte säga upp mig, trots att det stod klart och tydligt i kontraktet, de hotade att stämma mig och ringde och trakkaserade mig pa min mobil och skrev hot-brev langt efter jag slutat
/ Christian

du kommer ha det grymt kul! det går så mkt onödigt skit snack om langley på denna sidan!
ska göra min 5:E säsong för langley i valdi i år och det har varit sjukt kul hela tiden! visst e man rädd för att jobba så kommer du kanske inte trivs men men... på "dollan" kommer du nog inte behöva slite ihjäl dig oavsett, d e ju ett rätt litet hotel! vi ses i vinter!

Tillbaka
Topp