Någon som ska på guidekurs för Nortlander?

puffran

Medlem
Någon som ska på guidekurs för Nortlander?
Tjenare!
Någon som kommit vidare till guidekursen i Val disere i oktober?
Hade varit kul att tjöta lite..
 
Någon som ska på guidekurs för Nortlander?
Jag har varit på den kursen tidigare år. Du kommer ha riktigt kul! Lycka till!!

//Martin
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp