puffran Medlem 2006-09-20 Någon som ska på guidekurs för Nortlander? #1 Tjenare! Någon som kommit vidare till guidekursen i Val disere i oktober? Hade varit kul att tjöta lite..
Tjenare! Någon som kommit vidare till guidekursen i Val disere i oktober? Hade varit kul att tjöta lite..
i01roma Ny medlem 2006-09-21 Någon som ska på guidekurs för Nortlander? #2 Jag har varit på den kursen tidigare år. Du kommer ha riktigt kul! Lycka till!! //Martin