Någon som ska till Obergurgl/Sölden

Ljungqvist

Ny medlem
Någon som ska till Obergurgl/Sölden
Åker ner till Obergurgl lördagen den 25/11. Ska jobba där eller där omkring tänkte jag.

Vore kul att höra om det är någon mer som ska dit. Har du några erfarenheter av att skaffa jobb som liftvakt i området så vill jag gärna veta det.

Have it! / Felix
 
Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp