Ljungqvist
Ny medlem
Någon som ska till Obergurgl/Sölden
Åker ner till Obergurgl lördagen den 25/11. Ska jobba där eller där omkring tänkte jag.
Vore kul att höra om det är någon mer som ska dit. Har du några erfarenheter av att skaffa jobb som liftvakt i området så vill jag gärna veta det.
Have it! / Felix
Vore kul att höra om det är någon mer som ska dit. Har du några erfarenheter av att skaffa jobb som liftvakt i området så vill jag gärna veta det.
Have it! / Felix
Senast ändrad: