Någon som skall jobba i kläppen?

Hansol

Ny medlem
Tjo!!

Om det är någon som skall dra till kläppen och jobba under säsongen säg till vore nice. Drar själv upp den 6 dec. Ha det gött!

Jag har sökt i kläppen men det återstår väl att se om man får jobb eller inte. skulle helst vilja jobba i shoppen jag med. vad gjorde du för att få jobb där hansol?

föresten är det någon som vet om det är nå drag i kläppen vintertid då? asså fest på kvällarna och så?

Asså missade visst vilket år den här tråden skapades.....men aja ni kanske ändå vet om de är bra drag i kläppen.

Oki lite synd då men man kanske kan ta sig mellan där ganska lätt om man har bil.... turas om som chaffis =)

Jobbade i shopen på Kläppen säsongen 04-05. Hade sjukt kul, jävligt bra polare och stället är faktiskt riktigt bra, speciellt om du gillar att jibba.. I och med att stället är relativt litet så lär man känna i stort sätt hela personalen.. vilket oxå är mycket bra

Huruvida det fungerar med att gå ut om du jobbar på Kläppen så har dem ganska mycket personalboende utspritt från Kläppen in mot Sälenbyn, så det är inga som helst problem. Kräver lite mer organisering bara =)

Hoppas du får jobbet och att du kommer få en lika bra säsong som jag hade..

// P

Yea, det låter ju helnajz det där. då är det bara att hoppas man får jobb då.

ph84
vet du va det mycke hardcore åkare där uppe eller va det även en och annan skön glidare som jobbar där uppe?

Njaaa.. ganska bra blandning tycker jag nog allt... Fanns allt från riktigt duktiga f.d tävlingssnubbar till en del som i stort sätt inte sett ett par skidor (snowboard) innan..

Du kommer garanterat hitta bra folk och åka med.. Får du jobb i shopen är det ju dessutom bara att åka det du känner för dagen..
Men visst, de flesta är ju hemma på snö och åker därefter också, men glidarna finns, absolut..

// P

Gött!
låter helbra. man är väl inget gammalt pro men man är som man säger en "profesionel amatör" vad det nu kan innebära.

man vart ju välkommnad på en intervjuv nu på onsdag så det är pårätt spår iaf.

man får tacka för alla bra svar du har gett.

//PP

Hansol sa:
Tjo!!

Om det är någon som skall dra till kläppen och jobba under säsongen säg till vore nice. Drar själv upp den 6 dec. Ha det gött!
Hejhej!
ja ska jobba i kläppen hela säsongen! ja o en tjejkompis osm oxo är från gävle!
vi har hamnat i skodskolan! ska bli kul som fan!!

hittat nå boende eller så kanske??

tjabba.

Jag kommer också att spendera vintern i kläppen. jobba i skidskolan.
ska bli ruskigt skojj.
ses där

Tillbaka
Topp