Någon som söker rumskompis i alperna?

annsssi

Ny medlem
Jag är en tjej på 21 år som vill ner till alperna. Kanske hitta något ströjobb och åka skidor och leva livet. Hör av er om ni söker en rumskompis eller har tips?

Hej! Vi bor i en lagenhet 80km2 , 5 personer nere i Verbier. En av vara vanner ska aka hem i slutet av mars darav finns det en plats over. Hyran ligger pa 880 CHF. Boendet ar tillgangligt from 1 till sista april. Hor av dig om du ar intresserad!
+41 76 700 58 74.

Hej! Jag har en stekig etagevåning på ca 130 kvadrat nere i Val d'isere. Jag åker själv dit nån gång nästa vecka när jag kan komma loss från jobbet här hemma. Det finns plats för 12 personer men då min familj inte kan få ledigt åker jag själv.

Du kan få bo gratis om du städar och lagar mat åt mig :)

Skicka FR-Mail om du är intresserad!

Tja! Vi har en lägenhet i Val d´isère med fyra platser. Tyvärr måste jag och min polare dra hem p.g.a. jobb så från och med den 12 mars och säsongen ut har vi en sängplats över..! Lägenheten ligger centralt och det är nära till allt, även liftarna. Det kommer gå på 10000 kr men då får du förmodligen tillbaka depositionen i slutet av säsongen som ligger på 200 euro. Du kommer få bo med ett gäng helsköna människor så hör av dig snarast!!

Julia: 0033-0685321421
Isac: 0033-0608000820

Hejsan

Ännu ett boende i Val d'Isere, jag drar hem den 21 mars pågrund av jobb hemma och då är min sovplats ledig säsongen ut. Vi bor just nu fyra, men en till åker hem strax efter mig. Lägenheten ligger centralt och nära liftarna, sköna rumskompisar. Du kan få hyra för 4000 kr säsongen ut.

Hör av dig om du undrar något mer, kajsaaackermann@hotmail.com

Passa på! :)
Kajsa

Tillbaka
Topp