någon som varit i stryn i veckan ? akut !

linkan_110

Aktiv medlem
hej !!

ska åka till stryn e det tänkt på söndag !!

har pratat med dom i telefon men förstår inte riktigt 100%

hur mycket e öppet ? e det värt att åka ?

mvh
matte

Åkte därifrån i måndags. Då började det regna och skulle regna i fyra-fem dagar.
Det är rätt lite snö kvar och de flesta som har gjort säsong börjar röra sig hemmåt. Men visst, det går att åka skidor.

okej då får vi se om jag åker dit då ?? får bli en disskusion med dom andra som ska med !

fler som har varit där senaste veckan ?

mvh
matte

Åkte också därifrån i måndags...dåligt väder då och kommande dagar...glaciärisen började komma fram på vissa ställen...

Har hört att parken ska stängas till helgen, sen om det är sant vet jag inte.

väger nu då över att jag stannar hemma just nu då !

om ingen annan får mig på andra tankar !!

mvh
matte

e där nu, suger kom aldrig hit..
finns monster i bergen som kommer fram på natten!?!

Är det någon som bor i närheten av örebro som ska dit eller som ska åka hem ? jag har nämnigen glömt en oldskate, det vore bra om den kom hem. Den är inte min. Skriv i gbn. tack

kom hem därifrån idag, det har regnat en del de senaste dagarna så det kan hända att dom stänger parken nu... ring och fråga efter en skäggig gubbe på snowboard som jobbar där, han kan allt.

jag ringde idag dom skulle bygga om och flytta parken! det kommer max bli 2 hopp troligtvis bara 1 ! och det är dåligt med snö där ! jag kommer åka till fonna istället för där skulle det va mycket hopp och några boxar/rails!

Var där igår. Va ganska dåligt med snö i nedre delen men i övredelen var det ganska bra med snö. Dom har flyttat parken och nu är det ändast ett hopp och en rail. Går fortfarande att åka hela vägen ner.

Tillbaka
Topp