N nicke-k Ny medlem 2009-11-19 Någon som vet hur man tar bort hussefelt vevar? #1 Försökte få bort mina vevar för att byta men fick inte bort dom någon som vet hur mah gör?
Lehmann Ny medlem 2009-11-19 Någon som vet hur man tar bort hussefelt vevar? #2 skruva ut bulten sen knacka med nån slags hammare så den åker ut.
Alex_Sverin Ny medlem 2009-11-19 Någon som vet hur man tar bort hussefelt vevar? #3 annas kan du ju skaffa dig en vevarmsavdragare
Lehmann Ny medlem 2009-11-19 Någon som vet hur man tar bort hussefelt vevar? #4 det ska väl inte behövas på hussefelt vad jag vet? :b
S somebody Medlem 2009-11-20 Någon som vet hur man tar bort hussefelt vevar? #5 Lehmann sa: det ska väl inte behövas på hussefelt vad jag vet? :b Klicka för att se resterande... Varför skulle det inte behövas?
Lehmann sa: det ska väl inte behövas på hussefelt vad jag vet? :b Klicka för att se resterande... Varför skulle det inte behövas?
N nicke-k Ny medlem 2009-11-20 Någon som vet hur man tar bort hussefelt vevar? #6 Jag köpte en vevarmsavdragare och det funkade tack för tipsen :D
zetaofbromma Ny medlem 2009-11-20 Någon som vet hur man tar bort hussefelt vevar? #7 jag har också ett sådant problem men mina skivor glider en mm innan bromsen börjar ta är det något som borde åtgärdas eller?
jag har också ett sådant problem men mina skivor glider en mm innan bromsen börjar ta är det något som borde åtgärdas eller?
mrFOX Ny medlem 2009-11-20 Någon som vet hur man tar bort hussefelt vevar? #8 är det en hydraulisk eller mekanisk broms