Någon som vill bli plåtad i Åre?

marux

Medlem
Tjabba! Jag är en fotograf som har hängt i Åre varje vinter sen jag var 4, och på senare tis har jag även börjat plåta halvprofessionellt, vann en liten final i ÅrePhotoContest och plåtar modelljobb annars, men jag har ett problem: jag känner inga att plåta, har inte de där coola kontakterna att ringa när det är soligt och plåt-bart. Så, jag är i Åre tills 6e januari, någon som är sugen ( en viss nivå får det gärna vara:) )

Här är min lilla hemsida:
http://www.marcusronne.com

men bubben då! jag väntar på sms från dig. Jag har ett ton folk åt dig :)
Det är bara välja och vraka! annars funtar jag på att göra karriär framför kameran.

call me!

Hah ja:D min mobil dog så jag åkte själv i tege idag, såg att det vart finfina bilder:)
Slänger iväg ett mess asap

Jag har haft varierande utrustning under året, min personliga är en Canon EOS 50D med lite olika objektiv, en extern och två studioblixtar men jag har även använt 5D markII, någon Nikon vid konserten på Berns och så vidare.

tja:) ska upp till åre v7. jag har det problemet att ingen plåtar mig, så du är hur välkommen som helst att plåta mig och en polare:) undrar om du filmar också för jag är rätt sugen på att sätta ihop en liten edit eller ngt också:)

skirv i min gästbok,smsa eller adda mig på msn om du är intresserad:)

0704428944
spygoz@hotmail.com

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp