någon som vill cykla med oss i strängnäs?

sebastard

Ny medlem
tjoo!

är det någon som är i min ålder och vill cykla med oss i strängnäs?? vi är 4 st nu som håller på och det skulle vara kul att cykla med andra också.

okok.... men det stämmer inte... än. vi är 2 som cyklar en som filmar och en som skriker:P

Senast ändrad:
nära eskistuna. ca 3 mil öst om e-tuna och till väst om stockholm. ganska liten stad. eniro är bra... eller så addar du mig eller nicke-k på msn så kan vi snacka mer.

Senast ändrad:
är det så dött?? är det ingen som är 12-15 år som bor nära strängnäs och vill cykla lite??

Senast ändrad:
SessionzZ sa:
det beror opå. jag har haft uppehåll i ca 1 år så jag är lite ringrostig. jag sätter 180, jag kan göra en ordentliga wippar, jag kan nästan k.o.d, jag kan superman. och sen har jag kunnat mer men jag har juh inte kört på länge så jag är ringrostig. men det spelar ingen roll.

ok, jag suger relativt till er! har du för cykel då??

jag tror jag är för dålig för att cykla med er!!! ;)

Bor i Nynäshamn! ;)
hur gamla e ni btw?

Senast redigerad av en moderator:
vad cyklar ni då?? DH, Dirt, el vad? (behöver ni redigerings hjälp med filmen jag går IT-Media)

driver207 sa:
crscent_king sa:
vad cyklar ni då?? DH, Dirt, el vad? (behöver ni redigerings hjälp med filmen jag går IT-Media)
vi kör lite allt möjligt. det finns inte så mycket i strängnäs så vi kör där vi kan. vi kör mest dirt.
OK som sagt va kan inte så mke dirt håller kanske mest är intresserad av DWH men om ni vill ha hjälp me filmen kanske ja kan hjälpa er lite

crscent_king sa:
driver207 sa:
crscent_king sa:
vi kör lite allt möjligt. det finns inte så mycket i strängnäs så vi kör där vi kan. vi kör mest dirt.
OK som sagt va kan inte så mke dirt håller kanske mest är intresserad av DWH men om ni vill ha hjälp me filmen kanske ja kan hjälpa er lite
ok.

driver207 sa:
crscent_king sa:
driver207 sa:
ok.
kolla hälst inte på den filmen ja la ut här på FR gjorde d bara för skoj kan mke mke bättre nu

nee. jag gillar den lilla staden vid vattnet. det är bara ett minus. det finns inga bra banor.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp