Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det beror opå. jag har haft uppehåll i ca 1 år så jag är lite ringrostig. jag sätter 180, jag kan göra en ordentliga wippar, jag kan nästan k.o.d, jag kan superman. och sen har jag kunnat mer men jag har juh inte kört på länge så jag är ringrostig. men det spelar ingen roll.SessionzZ sa:hur bra är ni? XD
en gary fisher mullet som jag ska sälja. ska köpa en 24-seven.SessionzZ sa:ok, jag suger relativt till er! har du för cykel då??
det har väll ingen betydelse. vi har en kille med oss som inte äns kan bunnyjumpa.SessionzZ sa:jag tror jag är för dålig för att cykla med er!!!![]()
Vart bor du?SessionzZ sa:jag tror jag är för dålig för att cykla med er!!!![]()
jag tror han bor i strängnäs eller liknade.nicke-k sa:Vart bor du?SessionzZ sa:jag tror jag är för dålig för att cykla med er!!!![]()
du ä välkommen. bara att skicka pm så du vet vart vi håller till.detblevzaida sa:jag ska nog ner dit nåra ggr i sommar.
flickvännens släkt bor där nere.
så nån gång kanske!![]()
jag är 14. kranz är 14. mr jag kan skrika så taket rasar är 15 och våran kamera-man är 14SessionzZ sa:Bor i Nynäshamn!
hur gamla e ni btw?
NEE han som filmar har ingen cykel inte han som skriker heller :PgAgestam sa:MÅSTE man ha cykel för att vara med?!?!
du måste inte men om man ska cykla är det nog att föredra. men det är inte ett måste. bara alla har kul.gAgestam sa:MÅSTE man ha cykel för att vara med?!?!
vi kör lite allt möjligt. det finns inte så mycket i strängnäs så vi kör där vi kan. vi kör mest dirt.crscent_king sa:vad cyklar ni då?? DH, Dirt, el vad? (behöver ni redigerings hjälp med filmen jag går IT-Media)
OK som sagt va kan inte så mke dirt håller kanske mest är intresserad av DWH men om ni vill ha hjälp me filmen kanske ja kan hjälpa er litedriver207 sa:vi kör lite allt möjligt. det finns inte så mycket i strängnäs så vi kör där vi kan. vi kör mest dirt.crscent_king sa:vad cyklar ni då?? DH, Dirt, el vad? (behöver ni redigerings hjälp med filmen jag går IT-Media)
ok.crscent_king sa:OK som sagt va kan inte så mke dirt håller kanske mest är intresserad av DWH men om ni vill ha hjälp me filmen kanske ja kan hjälpa er litedriver207 sa:vi kör lite allt möjligt. det finns inte så mycket i strängnäs så vi kör där vi kan. vi kör mest dirt.crscent_king sa:vad cyklar ni då?? DH, Dirt, el vad? (behöver ni redigerings hjälp med filmen jag går IT-Media)
kolla hälst inte på den filmen ja la ut här på FR gjorde d bara för skoj kan mke mke bättre nudriver207 sa:ok.crscent_king sa:OK som sagt va kan inte så mke dirt håller kanske mest är intresserad av DWH men om ni vill ha hjälp me filmen kanske ja kan hjälpa er litedriver207 sa:vi kör lite allt möjligt. det finns inte så mycket i strängnäs så vi kör där vi kan. vi kör mest dirt.
för sent:Pcrscent_king sa:kolla hälst inte på den filmen ja la ut här på FR gjorde d bara för skoj kan mke mke bättre nudriver207 sa:ok.crscent_king sa:OK som sagt va kan inte så mke dirt håller kanske mest är intresserad av DWH men om ni vill ha hjälp me filmen kanske ja kan hjälpa er lite
crap ne men ja kan bättre nu hadde intre bra program å redigera i hellerdriver207 sa:för sent:Pcrscent_king sa:kolla hälst inte på den filmen ja la ut här på FR gjorde d bara för skoj kan mke mke bättre nudriver207 sa:
ok. men det tror jag på!crscent_king sa:crap ne men ja kan bättre nu hadde intre bra program å redigera i hellerdriver207 sa:för sent:Pcrscent_king sa:kolla hälst inte på den filmen ja la ut här på FR gjorde d bara för skoj kan mke mke bättre nu