Någon som vill dela?

jooohanna1

Ny medlem
Någon som vill dela?
Jag heter Johanna, är 20 år och bor i en stuga i duved. Det är jäkligt ensamt så om nån inte har hittat sitt säsongsboende så hör av er. Finns två rum i stugan, ett med två sängar och ett med fyra.

/ Johanna

Någon som vill dela?
Äger du den? Eller det jag menar är ifall du ska ha kvar den nästa sesong med? För i år är det lite för sent för mig. Har lixom andra saker på agendan, tyvärr!

Någon som vill dela?
hej!
jag heter martina och är 19 år, från halmstad och är väldigt sugen på att åka upp till åre för en säsong så snart som möjligt. eventuellt vill min kusin också följa med (sophie, 19 från göteborg)..vi har däremot inget boende eller jobb o så ännu. men om du behövde några roliga människor att dela din lilla stuga så verkade det ju super!
vi kan ju alltid söka jobb oså när vi kommer ner.
är stugan långt från själva åre?
men du får jätte gärna höra av dig om du vill!! mejl: klingan_merta@hotmail.com
kram martina

Någon som vill dela?
om du planerar att bo där nästa säsong och behöver en roomie så hör gärna av dig till mig :) carronyberg@hotmail.com , adda på msn vetja! :)

Någon som vill dela?
Hej!
Jag heter Mårten, 20 år gammal. Har jobb på g och tänkte åka upp i slutet av januari. Maila eller ring, så kan vi prata lite mer!

0703930693
moeten@spray.se

Någon som vill dela?
Hej! Vi är tva tjejer som är sugna pa att komma till are och söka jobb, boende har vi dock inte hitta ännu sa vi är intresserade av din lägenhet. Finns möjliheten kvar? Vet du om det ar nagot ställe som behöver personal, vi är just nu i Österrike men kommer trolien hem pa lördag/söndag. Du kan gärna maila oss, jojjo_juhl@hotmail.com
MVH Johanna

Någon som vill dela?
Hej Johanna,
Jag är en kille på 19 år som just kom hem till Stockholm från Åre. Var uppe på ett par fina skiddagar och la ut lite krokar om jobb. En del verkade redigt positiva och väntar på svar inom kort. Finns boendet kvar och vad är det för förutsättningar? (hyra etc.) Om platsen inte redan är tagen kan du ju höra av dig till mig på antingen:

patric.peippo@chello.se
eller
073-646 18 71

Ha det så bra!
MVH Patric

Någon som vill dela?
Hej Johanna!
Jag är en kille på 20 år bor i göteborg som letar bostad åker up så snart jag får ett besked om bostad.

Så om du fortfarande vill ha en inneboende så tycker jag att du ska ringa eller maila!

0730894632
mail : Antons_mails@yahoo.se

Någon som vill dela?
Hej Johanna!!
Hoppas du har det bra i Åre!Själv sitter jag just nu i Hundfjället!Jobbar här som skidlärare. Jag behöver dock boende inför nästa säsong då jag tänkt börja plugga där!Tror du att erbjudandet finns kvar till nästa sensommar och vintersäsong??
Maila gärna mig på carrol_84@hotmail.com

Kram Caroline

Någon som vill dela?
Hey Johanna!

Jonas, 21 år, bor i Klippan, tänker lära mig åka bräda, hehe.
Jag siktar på att komma upp nästa säsong om det går ihop med mina planerade studier.
logiken@hotmail.com maila eller adda msn, alltid kul att snacka Åre om inte annat. :)

Mvh, Jonas

Snödjup

Tillbaka
Topp