Något intresse av ny kollektion / nytt märke?

Bra där!

Lägg gärna upp bilder på saker som ni gillar och som ni vill se mer av!

Inspiration är bra!

Tack!

// Mimizicoo

Tycker det borde bli lite som LCD, First Drop och Saga Ungefär:D

Köper Nya Kläder när det behövs typ varan år:D

Att kläderna är snygga, har skön design, är av bra kvalitet och är billiga är de sakerna som jag tittar på när jag köper nya skidkläder. För att bli större och kunna tjäna mer på sitt företag så måste man erbjuda det billigaste alternativet från början, få upp ryktet och synas mer!
Var inte rädd för att använda färg. Starka, sköna, roliga färger ser alltid bra ut på skidkläder. Som folk kommenterat, titta på Saga till exempel, ett av de populäraste märkena just nu, mycket färg. Sen var det oxå en väldigt bra idé att köra typ två olika lines, en mer baggy, med baggy byxor och likadan jacka, sen en med tajtare byxor och längre jacka. Det tror jag skulle gå hem. Sen tror jag även att om det är limited edition så blir det mer efterfrågat, det blir en större "hype" omkring det hela. Hoppas att ni lyckas med det ni letar efter!

Kolla gärna in (och inspireras) av märken som Holden och Airblaster, börjar komma riktigt ordentligt nu dom senaste vintrarna och kommer förmodligen bli ännu mer populärt nästa vinter. (Holden = tajtare brallor (insydda vid knäna) + längre, inte så breda jackor. Mer "dressad" stil, "diskreta" färger). Något som Holden även börjat köra mer på senare tid är mer miljövänliga material, vilket jag tror skulle vara riktigt smart att satsa på för att locka fler kunder. Blir väl förmodligen ännu dyrare i tillverkningskostnader (eller?), men jag är ändå säker på att det lönar sig i slutändan. Airblaster kör ju mer färgglatt och "lekfullt" och kör också på insydda brallor och lite oldschool stil (typ 80-tal) på kläderna, riktigt gött.

http://www.holdenouterwear.com/#/mens-jackets

http://www.myairblaster.com/

Vill ni tjäna pengar, så stora jackor! Tror de skulle sälja lätt som fan!

Gör ni en 95-100 cm lång, jacka som är ganska vid skulle jag lätt köpa för 1000-1500.
Jag tycker kvalite är viktigt på så sätt att det ska hålla bra!
Tycker det är cleanast med enfärgade jackor med ngn färgad detalj på, samma med byxor!

Kruxelidux_ninjamaster sa:

Gör ni en 95-100 cm lång, jacka som är ganska vid skulle jag lätt köpa för 1000-1500.
Tycker det är cleanast med enfärgade jackor med ngn färgad detalj på, samma med byxor!
håller med! stora jackor är rätt svårt att hitta.
dock inte bara enfärgade. pz

Kruxelidux_ninjamaster sa:

Word!!

bra ide tycker också att skid kläder är sjukt dyra.
billiga kläder låter super duper bra.
jag tycker det låter sjukt bra.
lycka till.

kläderna ska ha typ ganska mycket färg typ fickorna ska kanske va en färg och resten en annan och jag tycker ni ska göra kläderna i ganska små stårleka också för vi som är små så blir det nog bra.

skid kläder ska va mer stora men bräda då gillar dom vell mer tajta brallor och lite större jacka

haha sååå sant!
Krävs en miljardär för ett sånt projekt ^^ som är villig att offra några hundra tusen xD...
Men gör något mellanting då? :) Den sjysta kvalitén är overkill om ni frågar mig... Goretex och sånt..

Senast ändrad:
1. billigt är bra och om det är snygt och har kvalite

2. det gör inget men om det blir slut på dom kan ni göra nya

3. köpar ett nytt stäl varje år

4. design och pris

5. 1500

blir det till nåt elr

dom här är snygga

verkar som en skit bra ide jag tycker ni ska köra på långa jackor som tex saga lycka till!! :)

Snödjup

Tillbaka
Topp