Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
håller med! stora jackor är rätt svårt att hitta.Kruxelidux_ninjamaster sa:Vill ni tjäna pengar, så stora jackor! Tror de skulle sälja lätt som fan!
Gör ni en 95-100 cm lång, jacka som är ganska vid skulle jag lätt köpa för 1000-1500.
Jag tycker kvalite är viktigt på så sätt att det ska hålla bra!
Tycker det är cleanast med enfärgade jackor med ngn färgad detalj på, samma med byxor!
Word!!Kruxelidux_ninjamaster sa:Vill ni tjäna pengar, så stora jackor! Tror de skulle sälja lätt som fan!
Gör ni en 95-100 cm lång, jacka som är ganska vid skulle jag lätt köpa för 1000-1500.
Jag tycker kvalite är viktigt på så sätt att det ska hålla bra!
Tycker det är cleanast med enfärgade jackor med ngn färgad detalj på, samma med byxor!
"ska va mer stora"? säger vem?ErikDavis sa:skid kläder ska va mer stora men bräda då gillar dom vell mer tajta brallor och lite större jacka
Ta det lugnt! Killen är 11 årsimonthyrberg sa:"ska va mer stora"? säger vem?ErikDavis sa:skid kläder ska va mer stora men bräda då gillar dom vell mer tajta brallor och lite större jacka