några blåa byxer

Filipehr

Ny medlem
några blåa byxer
om ni vet någon sida skriv, ett par termobrolor jibb style :P ska vara blå sen om det är ljus eller mörk skit samma

Senast ändrad:
några blåa byxer
haha lite konstig fråga dehära, men ja skulle kolla in junkyard, zoovillage, caliroots mfl. o sen va ska de va för typ av brallor? mjukis, jeans, termobralla eller vad?

några blåa byxer
man har ju sett folk gå runt me blåa cheap monday... kanske skulle va något?

några blåa byxer
Dahllof sa:
haha lite konstig fråga dehära, men ja skulle kolla in junkyard, zoovillage, caliroots mfl. o sen va ska de va för typ av brallor? mjukis, jeans, termobralla eller vad?
eftersom han har postat i mode-skidkläder och goggles så tror jag faktiskt han menar ett par skidbyxor.

några blåa byxer
victorsallander sa:
Dahllof sa:
eftersom han har postat i mode-skidkläder och goggles så tror jag faktiskt han menar ett par skidbyxor.
då kan man ju fråga sig vad skidmode innefattar? kan ju lika gärna innefatta utanför backen, va vet ja. men ber om ursäkt att ja fråga!!

några blåa byxer
Jag har ett par blåa brallor! Ett par DC dom köpte jag på boardstore.. 1500 har jag för mig att jag gav för dom! Jag är helnöjd!

några blåa byxer
Dahllof sa:
victorsallander sa:
Dahllof sa:
då kan man ju fråga sig vad skidmode innefattar? kan ju lika gärna innefatta utanför backen, va vet ja. men ber om ursäkt att ja fråga!!
vad har det då med skidor att göra?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp