eftersom han har postat i mode-skidkläder och goggles så tror jag faktiskt han menar ett par skidbyxor.Dahllof sa:haha lite konstig fråga dehära, men ja skulle kolla in junkyard, zoovillage, caliroots mfl. o sen va ska de va för typ av brallor? mjukis, jeans, termobralla eller vad?
då kan man ju fråga sig vad skidmode innefattar? kan ju lika gärna innefatta utanför backen, va vet ja. men ber om ursäkt att ja fråga!!victorsallander sa:eftersom han har postat i mode-skidkläder och goggles så tror jag faktiskt han menar ett par skidbyxor.Dahllof sa:haha lite konstig fråga dehära, men ja skulle kolla in junkyard, zoovillage, caliroots mfl. o sen va ska de va för typ av brallor? mjukis, jeans, termobralla eller vad?
vad har det då med skidor att göra?Dahllof sa:då kan man ju fråga sig vad skidmode innefattar? kan ju lika gärna innefatta utanför backen, va vet ja. men ber om ursäkt att ja fråga!!victorsallander sa:eftersom han har postat i mode-skidkläder och goggles så tror jag faktiskt han menar ett par skidbyxor.Dahllof sa:haha lite konstig fråga dehära, men ja skulle kolla in junkyard, zoovillage, caliroots mfl. o sen va ska de va för typ av brallor? mjukis, jeans, termobralla eller vad?