Jimmi_e Ny medlem 2006-11-30 Några mer som ska till BG? #1 tja!! det skulle vara kul och lära känna lite nytt folk som ska ner till BG!! Ses och Hörs
Hirschan Ny medlem 2006-11-30 Några mer som ska till BG? #2 jo jag drar på onsdag nästa vecka............
Sally86 Ny medlem 2006-11-30 Några mer som ska till BG? #3 Jo så att nej för fan! Jag sitter också på flyget, glad som en get på onsdag! Senast ändrad: 2006-11-30
Jins Ny medlem 2006-11-30 Några mer som ska till BG? #4 min kompis erik ska dit, han är söt och snäll.
P Ptole Ny medlem 2006-12-01 Några mer som ska till BG? #5 Någon som har boende till övers nån gång efter nyår?