Några på forumet som skall till Fernie den 11 feb med Langley?

mainchef

Ny medlem
Några på forumet som skall till Fernie den 11 feb med Langley?
Hej
Jag och min fru skall åka till Fernie den 11 feb och åka telisar. Undra om det är några flera som skall dit iden vevan.


Peter och Åsa
 
Några på forumet som skall till Fernie den 11 feb med Langley?
Jag ar dar nu och kommer vara kvar da. Hoppas det blir kallare och borjar dumpa lite tills dess, som det ar nu gar det inte att aka...
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp