Några sköna själar som bummar i Tignes?

hvenstrom

Ny medlem
Några sköna själar som bummar i Tignes?
Tänkte bara höra om det finns några sköna personer som just nu i skrivande stund lever livet i Tignes? Vi är några killar som idag har pumpat puder hela dagen :) Skulle vara roligt att att snacka lite med några andra nordbor som gör samma sak som vi här nere.
Hör av er, Johan med vänner!
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp