några sköna typer som ska till val disere 07/08?!

• Trådstartare Trådstartare A_G
  • Start datum Start datum

A_G

Ny medlem
Vi är ett gäng på 4 killar som drar ner... skulle va kul att veta om några fler ska dit...

Jag ska dit med 3 kompisar.
Och Josslo samt HasseAro ska dit, totalt 6 stycken.

Det kommer bli naajs :D

Nu var ju inte frågan riktad mot mig, men, vi hamnar eventuellti La Daille vi med. Det vore naaajs. Fet stämmning vi kan dra ihop då med 10 svenska skibums vägg i vägg. ( =

har ni nåt tips om boende kanske? vi flackar lite mellan olika orter men val d vore ju rätt gött =)

Vi har inte spikat boende än, funderar på att åka ned och fixa det på plats i hopp om förmånligare priser.
Tänk på att boende inne i själva Val D är mycket dyrare per /kvm än boende en bit utanför. Skulle gissa på att det är därför Josslo o co ska bo i La Daille. Vi funderar också på att bo en bit utanför för att få en större lägenhet till samma pris.

jag skall dit, men många brukar säga att jag är en otrevlig typ. Kanske lika bra att ni håller er bort ifrån mig.

Jag och 2-3 polare letar boende för fullt så att vi lyckas komma dit i vinter.. kanske ses om vi hittar nått.
Peace

ska eventuellt ner med en vän, lyckas vi med jobb stannar vi nog hela säsongen annars blir det nog bara en kortare tur.. :)

La daille e endast 10 min gångväg till centrum och vi ska bo precis där vid målgången i världscupen...närmare backen kommer man nog inte. Dessutom så går de ständigt bussar till val d centrum fram till klockan 02.00...så La Daille e ytterst en minimal bit utanför centrum.

För er som vill bo ännu billigare så e nog Tignes ett hett alternativ, men då går man ju dessutom miste om lite annat så frågan e om de e värt ett par tusingar mindre

Jag och en kompis vill!! men hur får man tag på jobb?? Nån som har nåt bra tips?? vill till snö nu! :P

Hej alla!
Är tre grabbar som ska ner i en ganska stor bil, så det borde gå att lösaa...nån som har tips om boende, lite orosmoment...

Vi är två stycken som siktar på Val d'Isere i vinter, gäller bara att fixa boende osv - några tips?

Här är nr till Rich en gammal räv i Valdi med boenden. Han snackar engelska, franska, tyska & en konstig blandning av norsk/svensk/engelsk

+33 622512535.

på freeride heter han Richh.

Ha en super sässong! Valdi is the shit!

Jag rockar på i Hemsedal i år igen, kör en tur ner till Anton & sen kommer jag till Valdi i mars.

Förresten till er tjejer jobba inte för Point Break, Phillipe är galen & du får alltid lönen 2-3 veckor sent.

Save the snow (spara på miljön)

Blir en kort säsong i valdi detta året! Endast en månad i januari... men vi ses där ;D

Många jibbers som kommer hänga lite i parken? Det var inte världens bästa park förra året.. men fullt åkbar!

peace!

Tillbaka
Topp