Några taggade på Mammoth Mountain 08/09

Swekeeper

Ny medlem
Tja vi är några killar som tänkt dra ner säsongen 08/09 till Mammout och undrar om det finns intresse av andra Skid/Snowboardåkare som har lust att göra oss sällskap så man kommer undan billigare och får en skön liten grupp.

Just nu är min syster där så jag får bra tips på boende och allt som har med resan att göra. Det speciella med Mammout är att man kan när som helst åka till värmen i L.A. t ex på bara 4-5 timmars bilresa.

Vi kommer antagligen åka i början av januari och vara där i 90 dagar så man slipper skaffa visum.

Så om det finns intresse är det bara skriva ett inlägg nedan så blir det en jävla skön säsong

Senast ändrad:
Låter jävla nice :)

Jag har själv funderat på att dra dit å detta låter lockande.

Varför åka till USA och säsonga bara för att åka park? Finns bra park i sverige...

jeg og to venninner tenkte oss dit til vintern..drar i begynnelsen av januar og hjem slutten av feb.
Jeg var der i hele fjor og det er en dritdigg plass, og en halvtimes busstur unna ligger June mountain som du får kjøre gratis i hvis du har kjøpt sesongkort i mammoth. I june er det aldri folk og de har en utrolig fet park! Vi brukte å dra hit i feriene til amerikanerne siden da var det ganske fult i mammoth.

har dere bestemt dere for å stikke til mammoth el?

Hallo! Hur går det för er? Vi e två tjejer som har ungefär liknande plan som er! Från början av januari och tre månader framåt :P Har ni hittat nåt boende och så? tjo

Tillbaka
Topp