Namnen på poor boyz alla skifilmer?

O_lundberg

Medlem
Vilka är namnen?

Skulle ändå vilja veta vad namnen på dom som ska komma heter.

Jag vet:

Happy Dayz
Propaganda
Ready Fire Aim

Thx Lungan

Dom som kommer som jag vet är "Wski106" som är typ som förra årets "Session 1242" med bara oakley och armada åkere lr nåt sånt. Den andra är en jubileumsfilm som heter "X" alltså 10 med romerska siffror och firar jibbingen 10 år

Kolla under "recensioner". Där står alla + kommentarer.

Vilken av alla filmer tycker ni är bäst då?

Happy Days tycker jag, men jag har inte sett alla.

de e ju typ not another ski movie ,ten(x)och volume 11 som kommer i vinter

not another ski movie är för övrigt regisserad av norska pushfilms

sen har poorboyz gjort french toast också nå annat som regat
och den där wski106 vet jag inget om men P.B.P har gjort den också

session 1242,blunt,the playground m.fl

lit om den där wski106:
Tanner Hall and Eric Iberg team up this year to bring you skiing most entertaining ski film to date WSKI106. With Poor Boyz Productions, skiings leader in freestyle ski films, skiings best skiers of today and tomarrow, and one talented editor, the two have created a new type of recipe for ski films today. WSKI106 brings you these nine athletes ultra egos through a radio show. Showing you why they are the best with their own little twist. With midgets, pimps, hoes, baby powder, and one top gun you can’t go wrong. From Russia to the U.S. WSKI106 athletes Tanner Hall, Eric Pollard, CR Johnson, Mickael Deschenaux, Shoya Oakaski, Kye Petersen, Sean Pettit, Dash Longe, and Rory Silva dominate everything they are able to ski. 2 hours plus of dvd special features!!!

låter rätt okej

Om de e för att du ska skaffa dom så passa på att skaffa The Scanners oxå.. de e ju inte poor boyz som har gjort den men med många åkare från poor boyz..

the scanners e en pushfilm p.b.p film de e liksom samma företag eller nåt i allafall dom nyare filmerna för not another e med på poorboyz hemsida och de e en push film men en en gång den filmen e en poorboyz men den e regiserad av push films så nåt samarbete må de ju va

vad fan snackar ni om?? Poor boyz har INTE gjort French Toast eller The Scanners! Däremot så säljer poor boyz andra företags filmer genom sin hemsida! För övrigt har Push Films också gjort The Scanners och French Toast är gjord av franska WW-films. Poor boyz har inte heller gjort Volume-filmerna utan här gäller samma sak som de ovanstående filmerna.

Ytterligarefilmer:

WSKI106 (2003/2004)
X (2003/2004)
Session 1242 (2002/2003)
Stereotype (2001/2002)
Blunt (2001/2002)
Twin Tip Skiing Tricks and Tips (2000/2001)
The Game (1999/2000)
The Degenerates (1998/1999)

nej dom har inte gjort men push film har egat poorboys not another de skriver ju dem själv typ eller nåt? the scanners kanske inte gör de men.....

hemsidan ? www.poorboyz.com
lättare att kolla där ?
känns som om alla har hittat freeride så dom frågar allt här istället för att prova söka på internet...

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp