Nån Ball hjälm?

adamreivant

Ny medlem
Nån Ball hjälm?
Tja
Jag behöver lite hjälp och hitta en ball vit hjälm som skyddar bra och är stortsett bra.
Kom med förslag och hur bra/dålig hjälmen är...
säg gärna var man kan köpa den också...

Tack i förhand.

Nån Ball hjälm?
köp en giro g10 vit. den har jag den är skön och ser ok ut, sitter bra, gogglarna sitter bra också. den väger inte mkt heller så de är ju också en fördel.

Nån Ball hjälm?
beställ från the us, mkt billigare. och om du ska köpa den köp med skärm annars ser den inte rolig ut

Senast ändrad:
Nån Ball hjälm?
jag köpte min på en affär som heter Hägglunds :). men du kan ju kolla typ giro.com kanske. det är ju bara kolla runt på olika hemsidor med skidprylar.

Nån Ball hjälm?
Yngre_93 sa:
annars nån annan som vet en riktigt bra sida där man kan köpa Giro g10 MX?
i us asså
är du smart nog att ha hört talas om tullen? det är elaka pojkar som misslyckades under polisutbildningen, dom brukar va dumma och låta dig betala extra pengar om din vara kommer ifrån ett land som ligger utanför eu. Ett vresigt gäng de där akta dig för dom.

Nån Ball hjälm?
ok balla hjälmar men var kan man köpa Giro G10 MX (vit) från nån internet hemsida från nått land där det blir billigt att köpa från

Nån Ball hjälm?
ok ok... hur mkt kostar bern baker?
och var kan man köpa den?

EDIT: Skyddar den bra och finns det tuneups?

Senast ändrad:
Nån Ball hjälm?
Jag har en Pro-tec B2 snow... den är ju inte den grymmaste men det funkar lätt fan!.. löstagbara öronlappar.. för dom vill man ju inte ha kvar!..

Nån Ball hjälm?
Skit i alla andra hjälmar nu!
jag vill veta var man kan få tag på Bern baker i sverige!
kostar mkt? skyddar bra? var kan man köpa den

Nån Ball hjälm?
ett tips till dig twitched, bern baker är inte CE-märkt än, vilket gör att den inte är klassad som "riktig" hjälm. visst skyddar den, men CE-märkning är alltid bra.. har dock hört att den skall bli det iår, men det tål att tänkas på. den ligger ju faktiskt i möss-kategorin på steepstore

Nån Ball hjälm?
andeniflaskan sa:
http://www.the-house.com/re8mu02wh8zz-red-helmets.html
Snygg hjälm iallafall, har inte provat den men...
Jag har testat den, va sjukt sugen på den innan jag testade men efter så passade de inte me goggles under eller utanpå, den satt allmänt konstigt :( ska satsa på Baker istället ;)

Nån Ball hjälm?
ahlmark sa:
andeniflaskan sa:
Jag har testat den, va sjukt sugen på den innan jag testade men efter så passade de inte me goggles under eller utanpå, den satt allmänt konstigt :( ska satsa på Baker istället ;)
Ok, jag var rätt taggad på en sån också. Men nu när du sa dedär så...

Nån Ball hjälm?
ja har Giro G10 MX... ganska vanlig hjälm jag vet me ja tkr den sitter nice och den är ju snygg med :) men annars tkr ja Sweet rocker halfcut är snygg... Bern Baker är helt ok med

Senast ändrad:
Nån Ball hjälm?
andeniflaskan sa:
ahlmark sa:
andeniflaskan sa:
Ok, jag var rätt taggad på en sån också. Men nu när du sa dedär så...
Men testa den iallafall, det kanske var just mitt huve som inte passade, den kanske är perfekt för dig :)

Nån Ball hjälm?
Lånar den här tråden lite e de någon som har dragon dx och giro encore passar det bra under och på hjälmen blir det stora springor mellan hjälmen och googlesen tacksam för svar =)

Nån Ball hjälm?
Kask Sickbird Helmet. Riktigt clean om ni frågar mig.

1509.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp