Nån i Norrbotten / Luleå som är bra på Foto/film?

Noren

Ny medlem
Hej.
Jag är med i ett gäng skidåkare som älskar att åka mer än nånting annat, på vintern åker vi så ofta vi kan och på sommaren så studsar vi dygnet runt på mattorna och lär oss nya saker, eller är och hoppar från 3-12m klippor och testar nya saker ner i vattnet.
Vi är sponsrade av våran lokala skidbacke och söker sponsorer för tillfället.
Vi har börjat tävla sesongen 2005 med en del riktigt bra resultat, bla en 2:a plats SM big air osv.

Vi åker i Kåbdalis, ligger 10 mil norr om luleå/piteå (http://www.kabdalis.com) och nu är det så att vi söker fotograf eller filmare som kan filma eller fota då vi hoppar och lite sådant, för vi ska göra en skidfilm och folk kräver att få mer bilder när vi hoppar..
Även om denna person kan följa med på tävlingar och filma där också
Vi själva är väl inga proffs när det gäller foto och ingen av oss vill offra ett åk för att filma någon.

Nu vet jag att sesongen är slut, men jag försöker ändå hitta någon kille / tjej som är riktigt bra på foto film som kan följa med oss och hjälpa oss med detta, ni kan ju även filma lite nu i sommar från storforsen där vi hoppar och håller på, (kul till extramaterial i filmen?)
vi är i åldrarna 13-16 och vi har egen hemsida (http://www.ballgrabers.swe.name) där finns tävlingsresultat och annan info som är viktig.

ALLA av oss har utvecklats sjukt mycket denna sesong och vi räknar med en lika stor utveckling, i början av sesongen kunde vi backflip i små hopp, nu gör vi allt från 1080 till D-spin 720 tailgrab och stora 720 med grab.
Alla har börjat behärska rädslan och vi känner bara för att testa mer och mer!

Jag är helt seriös och vill att dom som svara ska vara seriös också!

Hoppas det finns nån i våra trakter som kan hjälpa oss.
Intresserad?
Maila mig nallenollan@hotmail.com (<-- även msn)
eller skicka ett fr mail, svara på tråden eller lämna ett gästboksinlägg i gästboken på hemsidan.

MVH // Martin

hmm, kommer från norrbotten själv, kan dock inte filma =P tävlar lite själv faktist =)

Synd att man inte är så bra på det då. Har börjat fota lite i år, men mest lillebror och när det var tävling i måttsund :P

åhh.. fan va nice synd att jag bor i stockholm.. o e lite liten än men det skulle va skit kul att hänga me o filma..

Sia88, du säger du fota i Måttsund vid tävlinigen, du fick inga bilder på Martin Franklin? han som vann ungdomsgruppen? ;)

Joo, det har jag. fast jag vet inte om jag hade nåt bra. Det var först gången jag fotade, det är skidor och huvuden borta på en del :P
Han var jävligt bra föressten.

Sia88 men skicka bilderna som du har på han till min mail så är du gullig :D nallenollan@hotmail.com

Tillbaka
Topp