nån i st.anton?

Klorin

Ny medlem
nån i st.anton?
tjena små kryp!

tänkte bara höra mig för vad det är för filurer bland freerides medlemmar som tänkte säsonga i st.anton i år? är ju aldrig fel att planera lite kontakter =)

simma lungt!

// Jesper
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp