nån i st. anton???

Klorin

Ny medlem
nån i st. anton???
tjena små kryp!

tänkte bara höra mig för vad det är för filurer bland freerides medlemmar som tänkte säsonga i st.anton i år? är ju aldrig fel att planera lite kontakter =)

simma lungt!

// Jesper

nån i st. anton???
tja!

Vi är ett gäng på 4 pers som tänkte glida ner i början av januari. Sen hänger vi tílls stålarna sinar. Fy fan vad nice!!

När glider du själv? Var ska du bo?

nån i st. anton???
Jag o en polare dar ner i december o stannar tills april e tanken... Skall faktiskt bli himla kul, har inte vart där innan men alla säger att det e grymmt.
Verkar vara gött om folk från sverige i alla fall.

Syns där... / Matthias

nån i st. anton???
yo!

fyra goa gubbs, en från sandared, resten från östersund rullar neröver i en gammel go minibuss den 16:e nov. med målet att dricka så mycket jäger det går och att åka så mycker bräda o lagg som möjligt....

ses där!

nån i st. anton???
Servus,

vi är två boys från skåne som tänker vara i st anton vid öppnandet av funky, alltså runt den 7 nov tills systemet stänger!

Väl mött för ideliga pass...

Detchie

nån i st. anton???
Finns i Anton från 19de december men mina 4 poolare finns där redan den 1a! Ska bo i Pettneu å vi e från FINLAND... Nån annan som skall bo i pettneu?

nån i st. anton???
ska ner dit så fort min kurs är slut, dvs i januari, och stannar så länge pengarna räcker. med risk för att verka tjatig så får den som har en vrå över gärna höra av sig. annars blir det att sova på gatan.

ses därnere!

nån i st. anton???
Tjeena! Drar ner den 20:e november o tar en bärs. Sen får jag se om jag får nåt jävla jobb. Och om jag överlever så stannar jag säsongen ut. Vi ses!

nån i st. anton???
Hejsan!
Jag och en kompis åker ner i början av december sen stannar vi hela säsongen. När ska du ner då?

nån i st. anton???
Hej hej, skall också till St:Anton, derkar som alla skall dit, så det blir kul. Åker ner i början på dec, har nog hittat boende, men inte jobb. Men det löser sig. Är inte där för att jobba, utan för att åka lagg...åh vad jag längtar

nån i st. anton???
hallå, jag skall dra ner med en polare i mitten av november!!!
Det blir första gången för mig med, men polarn har varit där tidigare!!! så förhoppningsvis hittar man något jobb...annars blir jag inte långvarig!!
ska du jobba eller??
ha det bra

nån i st. anton???
Bilar ner mitten av November, jobb o allt e klart. Går raka vägen till spar och köper en kartong rödvin(1euro) sen e det bara att vänta på att pistnissarna får tummarna loss och öppnar systemet...
Ngn som vet när detta sker?

nån i st. anton???
jag o en polare bilar ner 21 november. stannar till slutet av säsongen. 22a är det fest i våran lägenhet, alla är välkomna.. ;)

nån i st. anton???
Japp jag åker till st anton i början på decemeber med 4 andra från Lund. Det ska bli riktigt nice faktiskt ha det bra vi ses där nere

Jonte

nån i st. anton???
..tjena!

klart man ska ner till St. Anton, har aldrig
varit där själv men hört att det ska va bästa
stället. Ska bara försöka snickra ihop nåt
jobb och boende. .. !!

linus

nån i st. anton???
Heh Jo det är klart man ska ner i år igen, har mitt gamla jobb så det är lugnt, ses på Funky!!!

Gemma Bier trinken!!!

nån i st. anton???
jorå, även jag ska ner.
Jag kommer dit runt den 24 Nov och stannar till liftarna stänger (hoppas jag). Dessutom kommer jag att vara själv de första veckorna (SNYFT), så jag är med på att leva rövare med vem som helst!
Hör av er goddamit!
AK

nån i st. anton???
Jag ska gøra en fjerde sæsong i anton, det ær ganska svårt att ha tråkigt dær nere.
Jag jobbar som diskare varannan kvæll på ett helt ok stælle.
Åker næstan bara bræda så om du ær nybørjare eller aldrig varit i anton kan det ju aldrig vare fel att ha lite kontakter.
Jag åker bil ner den 24de och ær då førmodligen dær den 25de på morron.
Jag kanske fortfarande ær den enda negern i anton så det ska nog inte va allt før svårt att leta rætt på mig!
Simma lugnt så ses vi med all sækerhet!
Mvh/ jonas

nån i st. anton???
Drar ner nu i mitten på november. 2 kvinnor 4 men. Alla ska jobba, bo gratis, dricka lite sprit och kanske åka snowboard nån gång.

nån i st. anton???
jag och en polare drar ner den 28 nov. for the first time. hoppas det är så skönt som alla säger, så blir det nog grymt.

nån i st. anton???
Håller med Svartepetter, det är svårt att ha tråkigt i Anton! Kanske därför som jag ska ner för tredje säsongen..
Kommer att sleva pasta till er hungriga bummare uppe på Rendl-restaurangen några dagar i veckan.
Till er som inte har jobb och boende fixat så hoppas jag verkligen att det fixar sig för er!! Tycker synd om er om ni måste åka hem och behöva missa en sjukt go säsong i Anton. Men ge inte upp, så kommer allt lösa sig!!
Ses på Funky gott folk!!
Kram på er alla

nån i st. anton???
jag å två polare åker ner i mitten av jan, ska bo hos fula familjen. de åker båda skidor så det hade varit kul att hitta nån att åka bræda med, fast det ska nog inte vara några problem... ses dær nere.

Tillbaka
Topp