Nån som har vunnit någonting på en tävling ?

Khajeh1

Medlem
ja, som rubriken lyder, ni som tävlar ganska ofta och vinner, vad vinner ni? bara äran eller är det pengar? kläder, skidor, hjälmar . Vad som helst kan det vara, dela med er för alla på freeride!

jag vann en tamagotchi o en snöskyffel i plast på ett lotteri när jag gick i trean på lågstadiet.

trisslott, vann 25:-, men tappa bort den såå ja fick leta igenom hela stan o då hitta ja en annan lott som ja vann en miljon på=) vilket ja skänkte till svartafiskarilitenskålsomkanskeinteöverlevernatten organisationen=)

fan, vem är det som egentligen vinner de här STORA priserna? är de påhittade namn kanske ?

Jag har vunnit en väska och en ficklampa i en fototävling =)

jag vann 1000:- på bingolotto när jag va liten

sen när jag skulle lösa in lotten visade det sig att vi gjort fel och att jag inte alls vunnit..
BESVIKELSEN VAR TOTAL!!

sen fick jag en gratis glass av snubben i kiosken där vi skulle lösa in lotten och då var dagen räddad..

jeppenator sa:
jag vann 1000:- på bingolotto när jag va liten

sen när jag skulle lösa in lotten visade det sig att vi gjort fel och att jag inte alls vunnit..
BESVIKELSEN VAR TOTAL!!

sen fick jag en gratis glass av snubben i kiosken där vi skulle lösa in lotten och då var dagen räddad..
HAHAH den tar fan priset! fattar ni, PRISET!! ehm jag är så rolig med mina ordvitsar..

Senast ändrad:
ja var me tävlingen i tärna förrförra året å komm 2a
å vann en limpa ,godis, gogglar, spy mössa osv :)

Jag vann en flarra jaegermeister i en speedski tävling i vemdalen. Backen var inte den brantaste och längsta direkt, men 79 km/h vann jag på.

Vann ett par völkl gotama som jag sedan sålde för ca 5.000.

En skateboard från Streetlab och Random Bastards volym 3 filmen va la dom senaste vinsterna .

Dock inte tävlat i någon skidtävling, men skulle nog inte vinna ändå

Senast ändrad:
har vunnit ett liftkort i kläppen. var dock en tävling på ett snowboardforum så skulle man motivera. så jag ljög på som fan och det gick tydligen hem. kan dock inte stå på en snowboard :S

Jag vann en ryggsäck, pannband och bandanas i kexchokladmönster när jag placerade 1;a i kexchokladcupen. Fick lite kexchoklad också men var ändå inte nöjd, hade mer väntat mig en Audi Quattro i kexlack efter dom prestationerna!

Kom trea i en tävling som K2 hade (amatörklassen). Jag vann sprillans nya K2 Formula Black.
Sen har jag vunnit best krasch i Huddinge railjam - Scullcandy TI, mössa från smith och en hjälm
Best Krash i orsa gravity camp - Dr.Zipe brillor

Som ni ser, så är jag proffs på krasch.

Det var somfan vad du vunnit grejer tomten!

Jag har vunnit ett par filmer, överdrivet många tuggummin och ett nyckelband på snowshow i Sunne. Sen vann jag en boardbag och två par pannband på Dömle spring session. haha puss

Jag vann lite Extrem prylar när det var veckotävlingar i Lofsdalen, när jag tänker efter så var det nästan 10 år sedan nu... så gammal börjar man ju bli :-). 1:a plats resulterade i Keps och T-shirt. Skoltävlingen i Big Jump resulterade i endast en plakett. Snåla skolor i Härjedalen, jag som hade förväntat mig en jättecheck på 10 000 USD.

jag var sjukt elite på yo-yo när jag gick i tvåan. Vann flertalet tävlingar. Fick bla en yo-yo t-shirt, tre stycken Custom-made limited edition yo-yosar och pengar godis etc.

Har för mig att jag vann en tipsrunda också en gång i tiden. Men då cheata jag järnet.

Räknas ggdm på cs vinner jag 24/7. fatality aim på mig. han lirar dock quake

jag vann nästan 1mille på lotto, men råkade slarva bort lotten..

Jag vann goggels i en tävling i transition tidningen. Och en lyxkryssning med birka båt på deras hemsida. Så jävla grym.

jag vann dragon keps skullcandy lurar, dragon tischa, nyckel band skullcandy bandana mm. på dragon mystery tour i vemdalen. jag kom 3a.

Tillbaka
Topp