J
jibbba
Guest
Nån som har vunnit någonting på en tävling ?
jag har vunnit 25 paket näsdukar i lågstadeiet, det du!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Inte en chans!theusualsuspect sa:3kg kexchoklad... :-/
jag vann det också en gång på cloetta bigair ellr va de heterfelix sa:Inte en chans!theusualsuspect sa:3kg kexchoklad... :-/
Inser du hur mycket 3 KILO kexchoklad är, men tanke på hur lätt en är?
Eller är det bara jag som överskattar det hela... hur många kakor blev det?
Det du egentligen menar är att du försöker tävla, sen när du förlorar åker du hem och startar upp några porrfilmer.maertin sa:folk som skryter om sina vinster, säger bara det: tur i spel ger otur i kärlek. Så jag håller mig borta från spel och bevakar mina andra intressen istället, om man ska uttrycka sig så.
haha, du snetolkar det nästan lika bra som al-qaida snetolkar koranen. Men för att ge en snabb kontring, så fundera över innebörden i meningen "håller mig borta från spel".You-Know-Who sa:Det du egentligen menar är att du försöker tävla, sen när du förlorar åker du hem och startar upp några porrfilmer.maertin sa:folk som skryter om sina vinster, säger bara det: tur i spel ger otur i kärlek. Så jag håller mig borta från spel och bevakar mina andra intressen istället, om man ska uttrycka sig så.
men inse de blev sönder dissad av odalrn det spellar ingen roll vad du skriver även om du har mvg i svenska å skriver så ingen på fr fattar för å verka smart.maertin sa:haha, du snetolkar det nästan lika bra som al-qaida snetolkar koranen. Men för att ge en snabb kontring, så fundera över innebörden i meningen "håller mig borta från spel".You-Know-Who sa:Det du egentligen menar är att du försöker tävla, sen när du förlorar åker du hem och startar upp några porrfilmer.maertin sa:folk som skryter om sina vinster, säger bara det: tur i spel ger otur i kärlek. Så jag håller mig borta från spel och bevakar mina andra intressen istället, om man ska uttrycka sig så.
dessutom så känns det som ditt svar var mer riktat till topic än övriga svar som jag riktade mig till. Topicen gick väl ut på att svara på vad man vunnit inom tävlingar som skidor och dylikt, men jag vände mig mer till de som var på det mer oseriösa planet och svarat på vad dom vunnit på triss och liknande.
det där svaret höll alldeles för hög nivå på seriös-skalan för att skrivas på fr, men iaf så fick du dig en förklaring. och när vi ändå är igång kan jag ju fråga ifall du själv har vunnit några vinster då eftersom du klara att vara så stor i mun? inte för att jag tvivlar på att du kan ha gjort det, utan av ren nyfikenhet. ciao
platta, är det samma som en karta ?Maximilliam sa:å så måste ju skryta lite också:
sesongkort i kläppen
weekend på orsa vatten hopp
1 kg kexchoklad
en platta redbull
å maxat med olika Tees
tror han menar 1 back.simpy sa:platta, är det samma som en karta ?Maximilliam sa:å så måste ju skryta lite också:
sesongkort i kläppen
1 kg kexchoklad
en platta redbull
å maxat med olika Tees
eller ett lock (24 stycken tror jag det är)PHS sa:tror han menar 1 back.simpy sa:platta, är det samma som en karta ?Maximilliam sa:å så måste ju skryta lite också:
sesongkort i kläppen
1 kg kexchoklad
en platta redbull
å maxat med olika Tees
aa , detvar det jag mena med karta...caller1 sa:eller ett lock (24 stycken tror jag det är)PHS sa:tror han menar 1 back.simpy sa:platta, är det samma som en karta ?
Eller ett flakcaller1 sa:eller ett lock (24 stycken tror jag det är)PHS sa:tror han menar 1 back.simpy sa:platta, är det samma som en karta ?
Tyst, det vill jag inte säga på ett offentligt forumOlofM sa:Ojamäe, du vann ju tävlingen "Äta så sakta som möjligt", vad fick du för priser? :D