Nån som har vunnit någonting på en tävling ?

jag har vunnit 25 paket näsdukar i lågstadeiet, det du!

typ googlar, presentkort, pokaler liknande,, och ett högtalarsystem

Senast ändrad:
theusualsuspect sa:
3kg kexchoklad... :-/
Inte en chans!
Inser du hur mycket 3 KILO kexchoklad är, men tanke på hur lätt en är?
Eller är det bara jag som överskattar det hela... hur många kakor blev det?

felix sa:
theusualsuspect sa:
3kg kexchoklad... :-/
Inte en chans!
Inser du hur mycket 3 KILO kexchoklad är, men tanke på hur lätt en är?
Eller är det bara jag som överskattar det hela... hur många kakor blev det?
jag vann det också en gång på cloetta bigair ellr va de heter
fast just det året hade jag godis förbud. JAG FICK GE BORT ALTTIHOP:'(

folk som skryter om sina vinster, säger bara det: tur i spel ger otur i kärlek. Så jag håller mig borta från spel och bevakar mina andra intressen istället, om man ska uttrycka sig så.

maertin sa:
folk som skryter om sina vinster, säger bara det: tur i spel ger otur i kärlek. Så jag håller mig borta från spel och bevakar mina andra intressen istället, om man ska uttrycka sig så.
Det du egentligen menar är att du försöker tävla, sen när du förlorar åker du hem och startar upp några porrfilmer.

You-Know-Who sa:
maertin sa:
Det du egentligen menar är att du försöker tävla, sen när du förlorar åker du hem och startar upp några porrfilmer.
haha, du snetolkar det nästan lika bra som al-qaida snetolkar koranen. Men för att ge en snabb kontring, så fundera över innebörden i meningen "håller mig borta från spel".
dessutom så känns det som ditt svar var mer riktat till topic än övriga svar som jag riktade mig till. Topicen gick väl ut på att svara på vad man vunnit inom tävlingar som skidor och dylikt, men jag vände mig mer till de som var på det mer oseriösa planet och svarat på vad dom vunnit på triss och liknande.

det där svaret höll alldeles för hög nivå på seriös-skalan för att skrivas på fr, men iaf så fick du dig en förklaring. och när vi ändå är igång kan jag ju fråga ifall du själv har vunnit några vinster då eftersom du klara att vara så stor i mun? inte för att jag tvivlar på att du kan ha gjort det, utan av ren nyfikenhet. ciao

Vann först två t-shirts på junkyard, och nån månad efter vann jag en snowskate från transition :)

vunnit
2 kilo kexchoklad
ett par dynastar skiis,
kexchoklas googles,
annat kexchoklad grejs,
von zipper googles,
von zipper tröjja,
typ små grejjer

maertin sa:
You-Know-Who sa:
maertin sa:
haha, du snetolkar det nästan lika bra som al-qaida snetolkar koranen. Men för att ge en snabb kontring, så fundera över innebörden i meningen "håller mig borta från spel".
dessutom så känns det som ditt svar var mer riktat till topic än övriga svar som jag riktade mig till. Topicen gick väl ut på att svara på vad man vunnit inom tävlingar som skidor och dylikt, men jag vände mig mer till de som var på det mer oseriösa planet och svarat på vad dom vunnit på triss och liknande.

det där svaret höll alldeles för hög nivå på seriös-skalan för att skrivas på fr, men iaf så fick du dig en förklaring. och när vi ändå är igång kan jag ju fråga ifall du själv har vunnit några vinster då eftersom du klara att vara så stor i mun? inte för att jag tvivlar på att du kan ha gjort det, utan av ren nyfikenhet. ciao
men inse de blev sönder dissad av odalrn det spellar ingen roll vad du skriver även om du har mvg i svenska å skriver så ingen på fr fattar för å verka smart.

btw ja brukar vinna fett mä cash sen dra hem å köpa maxat med horor så är problemet löst:)

å så måste ju skryta lite också:
sesongkort i kläppen
weekend på orsa vatten hopp
1 kg kexchoklad
en platta redbull
å maxat med olika Tees

1000 kr på coyote boardstore
1000 kr på regular skateshop
Bräda och hjul på oneoff
skate DVD på firesign

whatwhaaaat

läre skryta lite!
jag har vunnit pengar, keps, skidfodral, tshirt, klistermärken , skidfilm, skatefilm, mössor, smith goggles mm. . heheh
Edit: nu grejjer som inte jag vunnit imon skidåknign
Vann massa friidrots medaljer.
Sen en stadig summa kulor på raster genom tiderna.
Vann lite äre för jag vann skoljoggen + valfi grejj från prisbordet.

kanske kommer på nå mer skryt senare

Senast ändrad:
Årskort, goggles, tees, redbull plattor, ryggskydd, plånbok, handskar, mössor, täckbyxor, bandanas, hoodie och säkert massa mer men de är de jag vunnit som jag kom på just nu.

Vinner aldrig något jag kan använda så det skulle vara roliga om dom körde cashout på tävlingarna istället, även om det är så sjukt mycket lättare att fixa gratis saker att dela ut.

jag fick daniel perssons lott på en invignning av en ramp´, alla fick en varsin lott.
den lotten vann jag första pris på, fick välja vad jag ville, tog en skateboard som jag sen sålde (:

Ojamäe, du vann ju tävlingen "Äta så sakta som möjligt", vad fick du för priser? :D

kom 2:a i big jump cup i björnrike, fick kex choklad långkalsånger :'D
Sen kom ja 2:a i nån tävling här på freeride, vann ett par salomon skor :D

jag vann 100 kronor en gång på bingolotto :))))))

jag vann åre photoadventure och då fick jag sässongskort, cross skidställ och årets Head Bullet 84 skidor :)
Sen har jag vunnit en hjälm och en t-shirt

kom trea på 50lappen i tänndalen! pris: appertiff-mössa fylld med 6 påsar ahlgrens bilar. (hard as rocks)

Jag vann en sån där sak från www.skipoleposition.com i Puckel-RM förra året.

Ska tydligen göra dig till en mycket bättre åkare, alla kategorier och alla nivåer.. Får kanske börja använda den i vinter :)

Mobiltelefon, hjälm, 2 par Hestra, skidfilm, presentkort Kläppen bike park och lite småkrafs som klistermärken, nyckelband, dryckesflaska. Inte tävlat så mycket än.

2ggr Sälen slopestyle
2ggr KM
1 ggr catasstrophy
1 ggr Witchmountain slopestyle

Tillbaka
Topp