Nån som lirar DotA 2 ?

• Trådstartare Trådstartare KungMartin
  • Start datum Start datum
K

KungMartin

Guest
Nån som lirar DotA 2 ?
Nån här som lirar DotA 2 och skulle vilja ha nån vän o lira me ? :P

Jag ställer gärna upp iaf. Hade tur och kom med i betan!

Jag är en medelbra spelare, definitivt erfaren. Har mic, har skype, allt sådant.

Lämna gärna lite information om er "skill level" och era Steam ID's så kan vi lira :)

Nån som lirar DotA 2 ?
synd =(

jo, de är sjukt kul ! lite obalanserat, men skitsamma ! därför lirar vi betan ! :)

snygg grafik oxo, o schysst design. jag är nöjd :)

Nån som lirar DotA 2 ?
Sitter också och väntar på Dota2. Mycket HoN har det blivit men för cirka 3 veckor sedan ledsnade jag på communityn och avinstallerade. Ligger på stadiga 1800++ mmr där. Har gärna någon att lira Dota2 med då man får betanyckel/färdiga versionen.

Senast ändrad:
Nån som lirar DotA 2 ?
Jag har lirat lite dota 2 tycker dock det är lite svårt att få reda på hur det går för motståndarna så har inte spelat så mycket efter dom första 10 gamesen, låg på 1500-1600 mmr i HoN men vi spelade långt ifrån seriöst :P

Blir kanske mer spelande om en vecka när plugget har lugnat ner sig :)

Nån som lirar DotA 2 ?
^plugget schmugget.

kom igen vi lirar lite dota 2 ikväll rå :D

va heter du på steam ?

Nån som lirar DotA 2 ?
KungMartin sa:
ElisWaltersson sa:
linder sa:
så du är alltså 12 år? (12*2=24, se jag kan min matte!)

On-T: Vad tycker ni andra som spelat om spelet? :)
Lirar LoL, fetaste spelet!
HoN är bättre enligt min åsikt. DotA 2 kmr på andra plats för tillfället, LoL sist.

LoL e bara ... lol

:p
HoN går så mycket snabbare och är mer inriktad på ganks och teamfights än dota/dota2.
Dota/dota 2 handlar om att farma sin carry i 40 min och hoppas att motståndarnas carry har mindre farm.

I LoL är skillcapen lägre och det går långsammare än HoN.

HoN ftw! ;)

Nån som lirar DotA 2 ?
LoL är det bästa spelet. Säga vad man vill, men det är ett av världens största online spel. Visst är det Low Skill på lvl 1, men då får man ta och dra upp till lvl 30 och sin ELO till 1800 så kan ni ha det kul. Trolla på någat annat spel newbs.

Nån som lirar DotA 2 ?
Perkal sa:
LoL är det bästa spelet. Säga vad man vill, men det är ett av världens största online spel. Visst är det Low Skill på lvl 1, men då får man ta och dra upp till lvl 30 och sin ELO till 1800 så kan ni ha det kul. Trolla på någat annat spel newbs.
I både Dota/dota 2 och HoN kan du totalt sätta stopp för motståndarens carry att få farm genom taktiker och skill, detta går inte att göra i LoL, och på så vis så är spelet automatiskt mer obalancerat och tråkigare.

Tänk om jag vill köra en trilane med en roaming support med bra CC. Går inte göra i LoL för att folk fattar inte hur sådana taktiker fungerar.

Nån som lirar DotA 2 ?
Tancoll sa:
Perkal sa:
I både Dota/dota 2 och HoN kan du totalt sätta stopp för motståndarens carry att få farm genom taktiker och skill, detta går inte att göra i LoL, och på så vis så är spelet automatiskt mer obalancerat och tråkigare.

Tänk om jag vill köra en trilane med en roaming support med bra CC. Går inte göra i LoL för att folk fattar inte hur sådana taktiker fungerar.
Lvl 30 och ranked games på ELO 1500+ ha det kul:)

Nån som lirar DotA 2 ?
Perkal sa:
Köper det där helt faktiskt, alla spel är sjukt mycket roligare när man spelar med folk som kan :)

Vad jag har fattat av min bror som både är lvl 30 på LoL , 1600 mmr på HoN och har DotA2 så är LoL kontra HoN två rätt skilda spel och spelstilar medans HoN och DotA så är dota sjukt mycket långsammare :P

Så att säga att folk spelar kass i LoL är bara dåligt som sagt då har ni aldrig spelat HoN i ett lag med 750-850mmr'are... Damn vad svårt det är att få upp mmr'en när man kommit så långt ner :lol:

Senast ändrad:
Nån som lirar DotA 2 ?
nejdå jag lyckades, fast inte genom att spela solo ... spelar med 4st 1500-1600 samt 2-3st 1800 så då gick det att få upp den ;)

Nån som lirar DotA 2 ?
linder sa:
Köper det där helt faktiskt, alla spel är sjukt mycket roligare när man spelar med folk som kan :)

Vad jag har fattat av min bror som både är lvl 30 på LoL , 1600 mmr på HoN och har DotA2 så är LoL kontra HoN två rätt skilda spel och spelstilar medans HoN och DotA så är dota sjukt mycket långsammare :P

Så att säga att folk spelar kass i LoL är bara dåligt som sagt då har ni aldrig spelat HoN i ett lag med 750-850mmr'are... Damn vad svårt det är att få upp mmr'en när man kommit så långt ner :lol:
Riktigt simpelt att vinna ett sådant game.

1, Picka Zephyr/tremble/scout/shilouette/tdl
2, gå mid.
3, win the game!

Perkal sa:
Men då kan du lira mot 1950mmr snubbar så får vi se hur bra dem är.
Att skillcapen är låg menas med att det är mindre att hålla koll på.
Vet du ens att det går att denia creeps i både HoN och Dota/dota 2?
Jag har lirat på ELO 1500+ och det är inte svårt att carrya ett lag där, slutat med LoL p.g.a den orsaken.

Nån som lirar DotA 2 ?
Jag gibbar rätt mycket DotA2 med polarna. Spelat DotA sedan AoS i Starcraft så det är sjukt kul att det har vidareutvecklats. Dock så är communityn helt värdelös. Det är nästan omöjligt att få bra games om man inte har minst två polare premade. Väldigt mycket folk som inte talar engelska i betan och de som kan whinar och skriver noob konstant. Blir skönt med ranking sen när det släpps retail.

Nån som lirar DotA 2 ?
Tancoll sa:
linder sa:

Riktigt simpelt att vinna ett sådant game.

1, Picka Zephyr/tremble/scout/shilouette/tdl
2, gå mid.
3, win the game!

Perkal sa:
Men då kan du lira mot 1950mmr snubbar så får vi se hur bra dem är.
Att skillcapen är låg menas med att det är mindre att hålla koll på.
Vet du ens att det går att denia creeps i både HoN och Dota/dota 2?
Jag har lirat på ELO 1500+ och det är inte svårt att carrya ett lag där, slutat med LoL p.g.a den orsaken.
Ah, jag har ju lirat med Alexander aka "Snow". Så har lirat dota. Men om ducarryade lag på 1500+? Då måste ju du ha stigit och hamnat med bättre motstånd? Kul att du trollar. Kan gärna få köra mot mig i LoL om du känner fört. Lirar knappt så du borde nog vinna.

Nån som lirar DotA 2 ?
Perkal sa:
WORD! Vilken server/region spelar du på?
Lirar eu west, adda TodWallnutz
Ska ha ett lvl 30 acc på NA också men kommer icke ihåg vad det heter.

Nån som lirar DotA 2 ?
ElisWaltersson sa:
Perkal sa:
Lirar EAST side like a og with all the ryssar. MEn nickar GAngztaboi ifall någon vill lira, brukar spela för skojs skull.

Nån som lirar DotA 2 ?
^de e faktist like AN og. Eftersom de är AN original gangsta, inte a original gangsta.

för övrigt så är du nog så jävla ogangsta de går o bli, mest me tanke på att du lirar LoL ;D

Nån som lirar DotA 2 ?
Perkal sa:
ElisWaltersson sa:
Perkal sa:
Lirar EAST side like a og with all the ryssar. MEn nickar GAngztaboi ifall någon vill lira, brukar spela för skojs skull.
Shit vad ovärt! byt över till west! Så mycket bättre där! Jag och massa polare lirar som du kommer alltid att ha någon att spela med!

Nån som lirar DotA 2 ?
Perkal sa:
Ah, jag har ju lirat med Alexander aka "Snow". Så har lirat dota. Men om ducarryade lag på 1500+? Då måste ju du ha stigit och hamnat med bättre motstånd? Kul att du trollar. Kan gärna få köra mot mig i LoL om du känner fört. Lirar knappt så du borde nog vinna.
Spelar inte lol längre då jag inte har någon tid till att spela.
Får jag en timme eller två över då jag kan lira så blir det HoN då det är ett bättre spel :)

Tillbaka
Topp