E emmmiz Ny medlem 2005-10-18 Nån som ska till Stöten o jobba i vinter? #1 Hejsan, är en tjej från Halmstad som ska till Stöten den här vintern. Det är min första säsong, är det några fler som ska dit??
Hejsan, är en tjej från Halmstad som ska till Stöten den här vintern. Det är min första säsong, är det några fler som ska dit??
elwilhelmo Ny medlem 2005-10-25 Nån som ska till Stöten o jobba i vinter? #2 jora, jag ska dit. Min första sässong också faktiskt. Hoppas de blir grymt asså, kommer ha ganska många polare i sälen också så de blir nog bra..
jora, jag ska dit. Min första sässong också faktiskt. Hoppas de blir grymt asså, kommer ha ganska många polare i sälen också så de blir nog bra..
Z Ztavve Guest 2005-10-25 Nån som ska till Stöten o jobba i vinter? #3 ja lovar dej att det är fler som ska dit =P
W wannaberocker Ny medlem 2005-10-25 Nån som ska till Stöten o jobba i vinter? #4 Du lär träffa sjukt mkt folk, dont worry
P3lle Ny medlem 2005-10-26 Nån som ska till Stöten o jobba i vinter? #5 hehe,,, det blir nog skojj ändå, men stöten är helt värdelöst.. hela sälen e faktiskt helt kasst :P