Nån Som Ska Upp Till Åre Under Julen?

JoelW

Ny medlem
Tja, alla som ska till åre i jul, räck upp en hand, nä ja skojja... skriv gärna, vi kanske ses!:D:D

vi ska dit från dagen innan julafton å en vecka framåt, på sportlovet blir det chamonix :D:D

ska dit innan julafton ja me o va där en vecka, kommer du att hänga i parken eller?
det kommer iaf ja göra

Jag ska till åre innan nyår :D stannar nog till efter nyår me

ALLA SOM SKA UPP DIT I JUL, ADDA joel_nizze91@hotmail.com SÅ KAN VI SNACKA OM EN TRÄFF :D ! DET VORE KUL, (

Ska dit dan innan nyår med 7 polare! Hoppas på att nyår i åre är grymmt och på ett massivt snöfall dom närmsta veckornaa:D

Drar dan före nyår, stannar en vecka den här gången. 5 gången jag är uppe över nyår. Speciell känska i Åre då alltså. Men man börjar bli lite nervös, var är det vita guldet? Köpt nya lagg precis och åksuget är sjukt stort nu. Nån som känner nån bra väder-guru som kan veta hur det blir...? Hör av dig isf :-) Ha de gott alla som ska till Åre Nyår. Syns i backen, hoppas ja, annars på skiin.....

Jag ska dit den 27 december :) och jag stannar några dagar efter nyår!

Hoppas vi ses!

Ja om det hinner bli någon park. kommer ju aldrig någon snö ;(

Jag kommer upp den 26e :) men stannar bara tills 29e :( sen drar man till farsans polare i vemdalen :):( hoppas bara att dom har en bra park där!!

jewl i åre, men det är sen gammalt...lär ju synas..jag ska tugga riktigt mycket white trash under jul...det kan du schriva upp...hare bra tjaa

ska dit på torsdag den 21 inan jul o hem den 28 e det någon som vet om det kommer finnas någon park då??

ja ska dit i morgon och som ja har förstått det så finns det typ nåra boxar och en rail i duved men inget annat,
vore kul att träffa någon där iaf
msn: rasmus_165@hotmail.com
tel:073-5715637

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp