Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tja alla jibber å skifreaks..
nån som varit i stryn i sommras..
såfall vare bra.. hade de bra hopp eller nån skön park. ?
tänkte åka dit så om nån har nå tips eller så så skulle ja vara skit glad!
Tja jag va där, men det va inte så bra för de va för lite snö, men de funkade. man ska inte klaga på att åka skidor. det fanns nåra rails och typ två hopp men inte så mycket mer när jag va där va det inte öppet hela veckan heller utan bara 4 dagar. Nästa år blir det kanske bättre än i år för snö bristen va bara tillfällig tror jag.
jag ska försöka åka tillbaks för det brukar vara bra vad jag har hört men vi hade otur i år =/ tänker åka dit eller till fonna. fonna har jag hört va bra i år
Hvis det bare var to hopp må du ha vært der på et dårlig tidspunkt. Jeg var i Stryn to ganger i sommer, og da hadde de tre hopplinjer med to hopp i hver, altså seks hopp, fra små til store. Og de hadde fem seks rails. Bra greier syns jeg i hvert fall.
jag var där, fanns två "normalstora" hopp och två mindre, sen fanns det en wallride/box, battleshiprail, två boxar, och lite små rails, man ska inte klaga! kolla mina bilder, finns några från stryn där.
Tja.. var där i början av säsongen.. var som sagt ganska dåligt med snö.. snön var ganska hård också. men stryn handlar om så mycket mer än bra snö. tänk dig själv. Du vaknar upp vid åtta på morgonen efter en lång bilfärd genom norges underbara landskap. Du sätter dig i bilen med skidkläder på, åker upp på fjälet, solen skiner och du åker skidor en hel dag.. MITT I SOMAREN. På eftermiddagen åker du ner i dalen igen.. tar på dig sommar kläder sätter dig i solstolen med en öl i handen tills solen går ner. Stryn handlar om UPPLEVELSE!!
Åk dit om du inte varit där!!! Det kommer jag göra, trots att jag var där i sommras!