När abstinensen blir för stor efter snö

Leder

Medlem
Det är nog många som drabbas av akut snö/skid/bräd abstinens nu i höstmörkret. Jag skulle vilja höra lite olika trix och tips för att mildra detta tillstånd. Naturligt vis är det bästa att resa till snönn men när detta inte är möjlig vad gör man? Att titta på skid/bräd fillmer ”snöporr” är ett välbeprövat medel men kan ofta leda till motsatt effekt. Känna och smaka på snö är nödvändig för att överleva inte bara titta på den…Frost finns i små mängder i frysen men det är knappast tillräckligt… någon som har idéer??

om abstinensen blir allt för stor kan du ju alltid ta på dig dinna skid/bräd kläder och gå till närmaste ishall och leka lite i snöhögen som finns utanför....eller så kan du börja planera och boka vinterns äventyr... men nu kna det inte vara allt för långt kvar tills dess att snönn kommer till sthlm :)....ha det,m hoppas att ni överlever till vintern / Martin

Gjorde felet att titta på tetons nya film igår...Har ju givetvis fått hyper abstinens på att åka.

Letade lite efter skidfilmer(långfilm) på nätet nu men utan resultat, gaaahhh!! vill se mer snö nuu!!!

Ge mig lite snöporr nu så jag klarar mig den sista månaden är ni snäll. ;-)

Andra tips går ju givetvis bra också, skippar dock ishallen tror jag.

Kan meddela att det snöar i Ö-sund idag...vilket alltid är något.

Skulle bara säga att när jag tittade ut genom fönstret i morse så snöade! Abstinensen ökade lite....

Drick sprit så försvinner snöabstinensen. Åk skidor så försvinner spritabstinensen. Två stycken för alltid förenade storheter som ger varandra stor nytta och glädje. Så ock för deras utövare.

Tillbaka
Topp