jo det är klart men om man säger så att jag vill ha hyffsad skidåkning och sköna utekvällar, är det ngt som hjälper då ? ska åka en resa för att åka och då kommer jag nog ta när det inte är lika hysteriskt men en vecka vill jag vara där och parta och ha kul.Nanjtvard sa:beroro ju på vad du tycker är roligt och bra
det är ju asgött med lite kyla? ahhh stenhårda pister, isiga landningar, vad mer kan man önska? jaa just det solen går upp typ klockan 11 och ner klockan 2...Nanjtvard sa:ja men liksom.. det är ju "puder" om man kan kalla det det i början men oftast svin kallt... runt hela jul. sen så blir de lite lungnare, sen kommer väl student veckor å skit sen så är det alla loven. sen slask å sol bara smooth
Hmmm, Klajj or shall i call you Luke?Klajj sa:det är ju asgött med lite kyla? ahhh stenhårda pister, isiga landningar, vad mer kan man önska? jaa just det solen går upp typ klockan 11 och ner klockan 2...Nanjtvard sa:ja men liksom.. det är ju "puder" om man kan kalla det det i början men oftast svin kallt... runt hela jul. sen så blir de lite lungnare, sen kommer väl student veckor å skit sen så är det alla loven. sen slask å sol bara smooth
Nanjtvard, or shall I call you Pablo?
nu gämför du med något som är bättre, det frågar hon inte om.. utan när åre har den bästa åkingen å inte någon annan ortBlackriverpaint sa:Den dagen àre blir bäst väntar vi väl alla pà med spänning!
tror du inte hon menar med köerna, ÖÖÖÖHHHHHcentralbyrakraten sa:Hmmmm, Tove, undrar vilken lift du har åkt i?
Nog för att 1000-metern går långsamt men att någon lift i Åre skulle ta 30 minuter?!!
Tja! vet du om de brukar vara bra åkning samt bra fest på krogar / natklubbrna V6? ska dit under Rix Fm veckan o ska bo vid Åre gårdarna , e ett gäng mellan 22 - 26 år. Mvh MickeOlleO sa:för skidåkning brukar vecka 3-6 , 11, 12 och efter påsk va bra. party är väl bäst under påsk
slope - backeMolle5 sa:då kommer fråga nummer 2 he he...vad innebär "slopsen" ?
får ta med ett eget påsk ägg antar jag bara de e hyfsat med snö o mycke party folk där samtdit![]()