Alexander1
Medlem
När är det värt att gå köpa skaljackor med kraftigt mellanlager ist?
undrar vad man får och vad man inte får, när man byter upp till en nice skal jacka
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skillnad mellan isolerad och skalis :Ddallan sa:Diffus fråga, menar du vad du får om du köper en dyrare skaljacka kontra en billigare, eller skillnaden på att ha en isolerad jacka kontra skal med mellanlager?
vad är då en relativt billig och bra skaljacka?simp1 sa:Jag kör skaljacka och den största fördelen som jag ser det är att jag alltid kan använda den oavsett om det är +15 och soligt och jag är och grillar korv eller om det är -30 och jag leker störtlopp. Visst man behöver ju ha fler mellanlager istället men det har de flesta redan i garderoben.
Den omöjliga kombonAlexander1 sa:vad är då en relativt billig och bra skaljacka?simp1 sa:Jag kör skaljacka och den största fördelen som jag ser det är att jag alltid kan använda den oavsett om det är +15 och soligt och jag är och grillar korv eller om det är -30 och jag leker störtlopp. Visst man behöver ju ha fler mellanlager istället men det har de flesta redan i garderoben.