när kommer snön

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 54574
  • Start datum Start datum
D

Deleted member 54574

Guest
när kommer snön
som rubrikken lyder när kommer snön till (karlstad) nån annan som har 7+ plus och gråter sig till sömns för man inte har snö...

Senast redigerad av en moderator:
när kommer snön
aah jag hörde också något sådant på daion han har haft rätt varje årstid i fem år så hoppas för fan föra året hade vi skit fin vinter värsta backyard jam och allt...

Senast redigerad av en moderator:
när kommer snön
Snön kommer, det var likadant förra året och så blev det en skitbra vinter.

när kommer snön
Hörde nånstans att november va ännu varmare förra året:S kan de stämma, o i sånt fall så borde de ju kunna bli en del snö ändå.

när kommer snön
den kommer inte i år =(
Våren börjar ju i jul säger meteorologerna..

Senast ändrad:
när kommer snön
Martin_zz sa:
Hörde nånstans att november va ännu varmare förra året:S kan de stämma, o i sånt fall så borde de ju kunna bli en del snö ändå.
November var något kallare tror jag men inte så stor skillnad.
Oroa er inte snön kommer som sagt. Titta bara i Kanada och USA, där är det mängder med snö. Jag skulle tro att det blir riktigt kallt ungefär en vecka innan jul.

när kommer snön
klart den gör det måste ju bli typ som förra året då va det skit mycket snö tkr jag iallafall...

när kommer snön
Enligt SMHI är det den varmaste november dem någonsin uppmätt under sina 147 verksamma år... Men vintern kommer nog tillslut ska ni se. Här i Arvidsjaur är backen redan pistad och klar i alla fall. :)

när kommer snön
aa de va de o då va de ju varmt ett tag in i december men de kom ju stora mängder snö sen;) men vill ha snö nu, har fan snö-abstinens...

när kommer snön
Så att om vi säger att det inte skulle komma nån snö förrän i mars, tycker ni inte att ni har väntat för länge då?

Senast ändrad:
när kommer snön
Förra året var ju verkligen en toppen vinter. I alla fall i Göteborg. Snön kom annandagjul och låg till april vilket är en sensation. Brukar ligga max en vecka 3-4 gånger om året.

Stadig sa:
Så att om vi säger att det inte skulle komma nån snö förrän i mars, tycker ni inte att ni har väntat för länge då?
Du har en poäng där.

Senast ändrad:
när kommer snön
joo visst har han de, men e de så troligt att de inte kommer nåt innan mars?

Senast ändrad:
när kommer snön
Bara 2,5 grader hemma hos mej nu;) va runt 7 grader vid tre...

Senast ändrad:
när kommer snön
växthuseffekten börjar ta ut sin rätt på våran lilla jord till slut! frågan är ju bara kommer det att lösas?

jag ber iallafall

när kommer snön
chipen sa:
växthuseffekten börjar ta ut sin rätt på våran lilla jord till slut! frågan är ju bara kommer det att lösas?

jag ber iallafall
Tror knappast att det är växthuseffekten. I Nordamerika är det ju massa snö så vi har nog bara lite otur.

när kommer snön
Det är inte bara den här vintern som är grön just nu..mina föreldrar berättta för mig att dom inte hade snö på julafton ens för många år sedan och då var det knappast växthusefekten

när kommer snön
de blir ju så till o från... ena året har man mkt snö på julafton o året efter förväntar man sej samma sak o så kommer de inget o då blir man orolig...men till slut så ordnar de sej;) tror inte heller att de e växthuseffekten:P

när kommer snön
jag tycker att alla som har snö abstinens ska börja be till vädergudarna varje kväll. å klaga aldrig på att det är kallt på morgonen när ni går till skolan eller jobbet.

när kommer snön
det bir till att be till väder gudarna innanman går och lägger sig... gör det ni med... tror inte det är växthuseffekten det är bara bad luck men tro mig snön kommer.. och den kommer med storm...

när kommer snön
Martin_zz sa:
de blir ju så till o från... ena året har man mkt snö på julafton o året efter förväntar man sej samma sak o så kommer de inget o då blir man orolig...men till slut så ordnar de sej;) tror inte heller att de e växthuseffekten:P
Vi hade 5dm förra julen...julen före den ingen alls.

när kommer snön
äsch, jag åkte knädjupt puder i slutet av oktober, men nu är allt borta.

Snön kommer, bara det några minusgrader så kommer det ordna sej, så jävla varmt nu.

Tillbaka
Topp