När öppnar www.steepstore.se igen?

Det är väl knappast nån som vet här ifrån. Varför vill du veta det? Dom öppnar väl när dom öppnar..

dom öppnar snart igen,,men nu bygger dom om sidan!

''den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge''

park_pojken sa:
dom öppnar snart igen,,men nu bygger dom om sidan!

''den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge''
den som har vääntat för gott(alltid) har väntat för länge..

steepstore har gått i konkurs av det jag har hört.. men det kanske är nån annan som har tagit över nu!

SVENKE sa:
steepstore har gått i konkurs av det jag har hört.. men det kanske är nån annan som har tagit över nu!
han som jobbar där som jag har glömt bort vad han heter ska börja jobba på intersport och någon annna har tagit över. steepstore kommer ligga i hackås nu enligt Freeeeeej

åå fränt att de kommer ligga i hackås inte så långt härifrån :D men tror nog de kommer tappa folk som handlar av dom om den kommer flytta.

Tja Ekdahl
>>
>>Ja visst har vi legat nere för länge. Det var inte meningen men vi blev
>>tvungna att flytta vårt lager och då passade vi på att fixa lite annat
>>under tiden. Eftersom vi vill ha koll på läget för att kunna ge bra
>>service har vi bestämt att vi lägger upp nya sidan i september. Vi kommer
>>dessutom se till att synas ute i landet på ett helt annat sätt med lite
>>olika små tävlingar runt om i backarna och städerna.
>>
>>Ha en go sommar så hörs och syns vi i höst.
>>
>>hälsningar
>>
>>manne-steepstore.com

a_ahlnas sa:
SVENKE sa:
han som jobbar där som jag har glömt bort vad han heter ska börja jobba på intersport och någon annna har tagit över. steepstore kommer ligga i hackås nu enligt Freeeeeej
så sant så sant, han heter kristoffer mola å han har blivit butikschef för intersport i östersund, så då kunde han inte va kvar på steep,. så manne å daniel tar över steep nu och lagret kommer finnas i hackås istlt för i ösd...allt kmr fortsätta som vanligt. d.vs team,resor,kläder å allt sånt.. och har fått veta att i vinter så ska de bli väldigt många roliga aktiviteter med steepstore b.la sweden snow park tour typ då man får följa med runt i sveriges parker också filmar dom å gör en film efter:).. sen kmr de vara rail sessions och sånt också;),, så dom som tror steep har lagt ner kan ta en lättans suck nu:)
å justja de e steepstore.com inte se ^^ nu vet ni väll de mesta ni behöver veta:P.. vill ni veta nå annat skriv gb ;)

over and out / Parkis

"Steepstore.com öppnar efter ett kortare sommaruppehåll i September! Håll ögonen öppna efter en fet försäsongsrea!

MVH

Steepstore Crew" skriver steepstore på freeride!

Oskar_Nft sa:
park_pojken sa:
Oskar_Nft sa:
eller så är det steepstore.se....
de e steepstore.com har varit inne där typ 100000000000000000 ggr:P
Du kan ju testa själv!
www.steepstore.se
www.steepstore.com
sopa...
hahahahahahahahahahaha, snackar skit om dej själv, de blir samma sak på båda siderna, förutom att URL :en på se står se istlt för com men de står steepstore.com högst upp inte se :S.. wacky,, kolla själv sopa...

KevinHolmbom sa:
park_pojken sa:
Oskar_Nft sa:
eller så är det steepstore.se....
vad konstigt att de då inte funkar om man skriver steepstore.com, du har alltså varit inne på fel sida O: O_o
asså eru wack?, de står ju,, Steepstore.com
I wake! I skate! I ski!
vi bygger ny sida

hahahaha, vafan.. du måste ju ha keff data om de inte funkar på .com för de ska va .com
du kan ju fråga ''kmola'' lr ''steepstore'' på fr :S.. ahhahahaha ägd

a_ahlnas sa:
SVENKE sa:
han har alltid jobbat dær august.. han jobbade dær till 11 å gick sen till steepstore å jobba dær till 19..

park_pojken sa:
KevinHolmbom sa:
park_pojken sa:
vad konstigt att de då inte funkar om man skriver steepstore.com, du har alltså varit inne på fel sida O: O_o
asså eru wack?, de står ju,, Steepstore.com
I wake! I skate! I ski!
vi bygger ny sida

hahahaha, vafan.. du måste ju ha keff data om de inte funkar på .com för de ska va .com
du kan ju fråga ''kmola'' lr ''steepstore'' på fr :S.. ahhahahaha ägd
Men både .com och .se funkar!!

JagGillarSkidor sa:
a_ahlnas sa:
SVENKE sa:
han har alltid jobbat dær august.. han jobbade dær till 11 å gick sen till steepstore å jobba dær till 19..
och? saken var völl mer att dom bytt ägare än att han börjat jobba där / börjat jobba mer

seriöst deespin nu får du sluta klaga på alla det lönar sig inte och är helt onödigt! varje gång du skriver nåt är det nåt du har negativt om samma gäller videoklippen som läggs upp dina kommentarer där är också sjukt negativa ge kritik och säg hur man kan förbättra det istället för att säga att "varför undrar du det?" och "den där va sämst"

2 timmar och 35 minuter kvar! tror ja min matte e sämst. får fan inte ens till det efter uträkningar och allt

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp