När ska de lära sig?

När ska de lära sig?
j0han09 sa:
ja, precis. var i verbier i vintras där fanns en lika dan fast den var med 6 istället för 8 stolar
Jo så är det, tycker att det är lite löjligt att kalla den världsunik för att man har 2 fler sittplatser, det låter på dem som att de tror att det inte finns några andra telemix

När ska de lära sig?
Ja när ska dom lära sig? Skandal på skandal. Sticka ut hakan sådär och överdriva! Halvfalsk marknadsföring och dessutom ingen snö. Skitbolag. Höga priser och bara vinstsyfte överallt. Vart är världen på väg?

När ska de lära sig?
TT-JONTHE sa:
Vad är det typ var 5:e är en gondol eller vad är de?
det är väl varannan gondol varannan sittlift, var så i verbier om jag inte missminner mig. fast det kan möjligtvis ha varit två sittliftar en gondol två sittliftar osv. blev lite osäker nu när jag tänker efter.

När ska de lära sig?
Om det blåser och är allmänt skitväder så de inte vill köra folk i stolsliften, kommer de kunna stänga av stolsdelen och bara tillåta att folk åker med gondolerna?

När ska de lära sig?
Det är 4 stolar och sen en gondol och så vidare. Största vintsen är att det blir två separata påstig vilket gör köandet mer effektivt. Sen kan skidskolorna åka gondol så slipper man stänga av liften när barnen ramlar

Tillbaka
Topp