Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jepp frågan är löst. Där går gränsen.J-rockner sa:Det är mycket illa om man väljer bort skidåkningen för Freeride.
Bästa svaret hittils, enkelt och rakt. Nu vet vi alla var gränsen går!Patrik_L sa:Jepp frågan är löst. Där går gränsen.J-rockner sa:Det är mycket illa om man väljer bort skidåkningen för Freeride.
jeffa sa:När man har svarat i alla trådar som ligger på förstasidan?!?
Shit va brutalt! Måste ju vara nått slags rekord? Det ända som skulle kunna vara värre vore om det var du som startade trådarna också!rasmusericson sa:oj va bilden blev mega stor http://www.imagetown.se/images/bou3d3fn.bmp
kolla låten också vah!! tihihihihih
been there done that..jeffa sa:Shit va brutalt! Måste ju vara nått slags rekord?rasmusericson sa:oj va bilden blev mega stor http://www.imagetown.se/images/bou3d3fn.bmp
Startat OCH svarat??????jeppenator sa:been there done that..jeffa sa:Shit va brutalt! Måste ju vara nått slags rekord?rasmusericson sa:oj va bilden blev mega stor http://www.imagetown.se/images/bou3d3fn.bmp
haha
haha nej inte startat och svarat.. men skrivit i alla trådar på förstasidan iallafall... hahajeffa sa:Startat OCH svarat??????jeppenator sa:been there done that..jeffa sa:Shit va brutalt! Måste ju vara nått slags rekord?
haha
Bevis!
USCH, det var mej en riktig mardröm... Du kanske ska ta ett break kvinna?tittti540 sa:nu tror jag att min gräns har gått!
jag drömde inatt att allele hade 98000 besökare pvh jag blev ledsen/arg för att han skulle bli den 3:e som fick 100.000 å jag skulle bli den fjärde.
jag gjorde allt för att ingen skulle märka att han ahde mer besöakre än mej
+ det var en mardröm
GAAAAAAAAAH TERAPI!!
DOH, då fick jag nördstämpeln direkt cocktail.. sjysstcocktail sa:kanske när man kallar sina vänner för fr-nick ist för vanliga namn?
...kanske när man börjar översätta dom till något på svenska!cocktail sa:kanske när man kallar sina vänner för fr-nick ist för vanliga namn?
hahahah så skriver du cocktail. undrar hur många det är som egentligen vet vad folk heter i för och efternamn?jeppenator sa:DOH, då fick jag nördstämpeln direkt cocktail.. sjysstcocktail sa:kanske när man kallar sina vänner för fr-nick ist för vanliga namn?![]()
jag kallar iallfall dej för coctail. de gör tillåme min mammacocktail sa:hahahah så skriver du cocktail. undrar hur många det är som egentligen vet vad folk heter i för och efternamn?jeppenator sa:DOH, då fick jag nördstämpeln direkt cocktail.. sjysstcocktail sa:kanske när man kallar sina vänner för fr-nick ist för vanliga namn?![]()
Frågar hon inte hur det är med mig då? :ltittti540 sa:jag kallar iallfall dej för coctail. de gör tillåme min mammacocktail sa:hahahah så skriver du cocktail. undrar hur många det är som egentligen vet vad folk heter i för och efternamn?jeppenator sa:DOH, då fick jag nördstämpeln direkt cocktail.. sjysst![]()
"hur e de me coctail nu för tiden då"
hahah vet inte om jag ska ta det för en komplimang..tittti540 sa:jag kallar iallfall dej för coctail. de gör tillåme min mammacocktail sa:hahahah så skriver du cocktail. undrar hur många det är som egentligen vet vad folk heter i för och efternamn?jeppenator sa:DOH, då fick jag nördstämpeln direkt cocktail.. sjysst![]()
ja det kanske är som ett smeknamn för dig?marer sa:jag blir kallad marer irl med :P
haha min familj är känd som mammanator och pappanator samt mininator, kul när nån råkar få syn på dom på stan å typ "hej pappanator" hahah..cocktail sa:hahah vet inte om jag ska ta det för en komplimang..tittti540 sa:jag kallar iallfall dej för coctail. de gör tillåme min mammacocktail sa:hahahah så skriver du cocktail. undrar hur många det är som egentligen vet vad folk heter i för och efternamn?
mamma540 next up på fr? pappa-, mamma- och mininator?
haha gränsen ligger väl när man kan allas fr-nick, vet vilka alla är och vad dom heter påriktigt, och vet när vissa fyller år osv..jeppenator sa:haha min familj är känd som mammanator och pappanator samt mininator, kul när nån råkar få syn på dom på stan å typ "hej pappanator" hahah..cocktail sa:hahah vet inte om jag ska ta det för en komplimang..tittti540 sa:jag kallar iallfall dej för coctail. de gör tillåme min mamma
och ja.. de har hänt några gånger
whaaaat. shit. då ligger jag illa ute för jag lägger allt sånt på hjärnan...LeeMyhr sa:haha gränsen ligger väl när man kan allas fr-nick, vet vilka alla är och vad dom heter påriktigt, och vet när vissa fyller år osv..jeppenator sa:haha min familj är känd som mammanator och pappanator samt mininator, kul när nån råkar få syn på dom på stan å typ "hej pappanator" hahah..cocktail sa:hahah vet inte om jag ska ta det för en komplimang..
Haha då är vi tvåcocktail sa:whaaaat. shit. då ligger jag illa ute för jag lägger allt sånt på hjärnan...LeeMyhr sa:haha gränsen ligger väl när man kan allas fr-nick, vet vilka alla är och vad dom heter påriktigt, och vet när vissa fyller år osv..jeppenator sa:haha min familj är känd som mammanator och pappanator samt mininator, kul när nån råkar få syn på dom på stan å typ "hej pappanator" hahah..
jag har då aaaaaldrig hört någon kalla dig fia i skolan? det är väl sofia som alla säger?cocktail sa:ja det kanske är som ett smeknamn för dig?marer sa:jag blir kallad marer irl med :P
alla kallar mig fia här men träffar jag fr-nerds så hör jag genast cocktail
det händer nog dig alldeldes för ofta felix.felix sa:Höhö... om man någon gång ser att förstasidan är fylld med trådar bara skapade av en själv då?!? http://i31.tinypic.com/jsedya.jpgjeffa sa:När man har svarat i alla trådar som ligger på förstasidan?!?
det har jag gjortGheet sa:När man läst alla sidor i OT-tråden
okej då sitter jag hära för mycket...Setermannen sa:Några symptom
1. Man har letat igenom alla de senaste videoklippen, 24/7.
2. Man nickar igenkännande när man ser FRnamn utan att känna personen.
3. Man svarar i allt forumet har att erbjuda oavsett om man bryr sig eller inte.
4. Man försummar hälsa och skolgång (eventuellt jobb)
5. Man vet vilka trådar som kommer bli låsta.
6. Man stör sig nåt otroligt på alla 12åringar som postar studsmattefilmer i Skatekategorin.
7. Man sitter framför Freeride när man värmer något i micron.
8. Man blir förbannad över ev. avstängninar och gör ett extremt väsen av det.
22:11rasmusericson sa:När man heter Jeppenator så sitter man på freeride för mycket.
Sen kan man ju även kolla vilka snorungar som är under 15 år som skriver i OT-tråden om att man har tråkigt kl 05.00 på en vardag.
Eller heter rasmusericson och skriver detta 22:12..