Narvik

NoreStridh

Ny medlem
Hejsan!
Blivit sugen på att besöka Narvik för lite härlig skidåkning, undrar lite kring priser för boenden mm. Någon med tips?

Vattendroppe

Moderator
Forumvärd
Normala norgepriser. Hunka för en snabbmatsburgare utan pommes, 140 med. 170-200 för en "barburgare", sen uppåt i ungefär samma takt. Finns inte så väldigt många ställen att käka på dock.

KaitsuH

Aktiv medlem
Jag är mer nyfiken på hur dyrt det är att käka på lokal, någon som kan informera?
Dyrt är det, men också mycket mycket sämre än ni kan ens vänta på! Fruktansvärt dåligt! T.ex, för 2 år sedan i Hattefjäll gick vi i en pitseria/kebabplats. Jag beställde en kebab med bröd. Den kostade 240 kronor, och var en micro ugn kebab, som man kan köpa för 25 kronor i nån market i Sverige. Ät inte ute i Norge!

Senast ändrad:

zingo11

Aktiv medlem
Hur är det att ta sig över gränsen, går det?
Smyg över, lär dig prata som en
Finnmarking eller nordlending. Kontraband är alltid populärt i dessa tider typ öl, sprit och surströmming. Endast Karpe på Spotify. Passa dig för nazi-purken, enkel biljett till Grini, lycka till håller tummarna.

Dirtbag

Medlem
Funkade att köra över 4.30 på morgonen, inte en käft ute så långt man kunde se. Men det ska vara stängt och kontroll dygnet runt enl myndigheten..
Så gränsen är stängd bara för att jävlas med folk? Finns ingen tanke med det? Hur tänkte du där? ANPR-systemet sover aldrig, så troligtvis finns din överfart registrerad.

jadeK2

Medlem
Har du kört genom betalstation då är du fast. Om jag kommer ihåg rätt så finns det en strax innan du kommer in i Narvik. Ha det.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp