Nästa Åre Skidor?

Smogen

Medlem
Nästa Åre Skidor?
När utkommer den inte alltid så eminenta tidningen "Åre skidor eller kanske bara reklam?" nästa gång??? Inte för att jag skall läsa den kan inte det då jag är en jibber, bara titta på bilderna.

Eders George dubbelve

Nästa Åre Skidor?
"Inte för att jag skall läsa den kan inte det då jag är en jibber, bara titta på bilderna."

För bra för att vara sant!

Innan det brakar lös vill jag bara säga att jag har inget ont emot de som kallar sig jibbers. Det här hade jag skrivit vem som än hade skrivit den citerade meningen:

Äntligen fick vi det klargjort att jibbers är ointelligenta pubertala ungar: de kan ju för bövelen inte ens läsa!

;-)

//Lindgren

Nästa Åre Skidor?
Smogen för fan!!! Du kan ju inte fråga en sån här svår fråga här. Som du själv fick fram kan ju inga jibbers läsa! Och bevisligen är vi alla jibbers eftersom ingen vet svaret.
Nä gör som jag, kila ut till brevlådan varje dag. Och surprise surprise, rätt vad det är ligger en ny bilderbok från Åre där!

Nästa Åre Skidor?
"Inte för att jag skall läsa den kan inte det då jag är en jibber, bara titta på bilderna."
Ha ha ha ha!!!!
Snacka om att göra parodi på sig själv!

Nästa Åre Skidor?
4:e Mars står det i slutet av förra numret =)

Så jag antar att man kan förvänta sig att få den då om Kungliga Postverket uppfyller sina plikter.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp