Nästa års Ninthward 06/07

• Trådstartare Trådstartare Jwalerius
  • Start datum Start datum
J

Jwalerius

Guest
Kolla miitt photoalbum
Kolla miitt photoalbum
Kolla miitt photoalbum

ninthward har så sjukt tråkig grafik på alla sina skidor. 160 butterlicious var nästan snygga

jag tycker de är rätt schyssta jäkligt stilrena!... bara några anmärkningar... tråkiga storlekar framförallt rory silva pro modelen hade jag velat ha i längre storlekar men det kanske finns jag kanske missa de.... sen undrar jag om bas grafiken är p-tex cuts lr om grafiken är under clear p-tex... om de är cuts så är det ju inte så jävla hett egentligen... men snyggt är de...

Senast ändrad:
var går gränsen mellan information reklam och spam här på freeride?

jag börjar bli trött på att hela tiden läsa kommentarerna om att man ska köpa ninthward så fort man frågar något. de har snarare fått mig skeptisk än köpsugen.

wuchi sa:
var går gränsen mellan information reklam och spam här på freeride?

jag börjar bli trött på att hela tiden läsa kommentarerna om att man ska köpa ninthward så fort man frågar något. de har snarare fått mig skeptisk än köpsugen.
synd för dej då

Ärligt talat tycker jag inte dom är så snygga, kanske lite cleana men enligt mig tar Armada´s design dom med hästlängder!
Sen har jag alldrig åkt på ett par Ninthward, så där ska jag inte uttala mig!

Wuchi: Helt rätt, jag har hör bara Ninthward överallt på freeride nuförtiden. Det har snarare fått mig att bli ointresserad av dom skidorna istället för att intressera mig för dom..

Senast ändrad:
bla bla bla, byr dej inte då ingen tvingar er att bli intresserad. tänkte vara snäll å visa er modellerna.. du e sjuk i huvudet bigair

konstigt att du ser de över allt i ditt inlägg skrev du det 3 hela gånger det är bara du som skriver de mokney

representerar du företaget så måste jag säga att du motverkar ditt syfte.

är du bara en snubbe som är såld på ninthward så bör du tagga ner lite och låta skidorna tala för sig själva.

är de något att ha så kommer det ändå att märkas på recensioner, teståk etc.

Vad har jag gjort liksom? ett fourm inlägg sen lite bilder på min sida? ni e ju störda

ekdahl sa:
Bo87 sa:
ninthward har så sjukt tråkig grafik på alla sina skidor. 160 butterlicious var nästan snygga
kvittar väl om grafiken är tråkig, huvudsaken är väl endå att skidorna är sköna!
rätta mig om jag har.

peace
..och du har samma filosifi med tjejer eller?
jag skrev faktist inte "dom är DåLiGa!½!" utan kommenterade endast grafiken.
dessutom, vafan skapas tråden över huvud taget om det enda som är viktigt är hur dom presterar? det är ju BILDER på SKIDOR. inte så mycket att ta i hörrudu.

Är det någon som har hårdprövat skidorna? Eller är de bara sjukt coola att ha i liftkön, för att man sticker ut lite från mängden!?
Vad jag förstod på hemsidan deras (som jag tycker ser ut ungefär som notepad) så finns det ingen agentur i Sverige, utan bara i Norge. Då blir det enkelt att reklamera, not!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp