J
Jwalerius
Guest
Nästa års Ninthward 06/07
Kolla miitt photoalbum
Kolla miitt photoalbum
Kolla miitt photoalbum
Kolla miitt photoalbum
Kolla miitt photoalbum
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kvittar väl om grafiken är tråkig, huvudsaken är väl endå att skidorna är sköna!Bo87 sa:ninthward har så sjukt tråkig grafik på alla sina skidor. 160 butterlicious var nästan snygga
Helt rätt, skittråkig grafik. Skidorna blir ännu fulare med 9:a på.Bo87 sa:ninthward har så sjukt tråkig grafik på alla sina skidor. 160 butterlicious var nästan snygga
synd för dej dåwuchi sa:var går gränsen mellan information reklam och spam här på freeride?
jag börjar bli trött på att hela tiden läsa kommentarerna om att man ska köpa ninthward så fort man frågar något. de har snarare fått mig skeptisk än köpsugen.
..och du har samma filosifi med tjejer eller?ekdahl sa:kvittar väl om grafiken är tråkig, huvudsaken är väl endå att skidorna är sköna!Bo87 sa:ninthward har så sjukt tråkig grafik på alla sina skidor. 160 butterlicious var nästan snygga
rätta mig om jag har.
peace
¨adam_hansson sa:för mig e de inget i ditt fotoalbum så jag har ingen riktig åsikt
/adam