Nästa säsong, det är ju evigheter tills dess. Häromkring (Stockholm) har nuvarande säsong precis börjat. Jag gjorde första åket igår.
Men det är klart, intresserad är jag alltid, det skulle vara kul att komma härifrån och få åka mer skidor än vad man för närvarande har möjlighet att göra...
Hare gott!