Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag och nåra polare har precis fixat ny lägenhet i St Anton. Det finns 3 platser kvar. Det bästa är priset, 5 E/ natt. Ligger i Nasserein, bara 5 min från centrum. Intresserad?
Hur e åkningen i St Anton nu?
E de nåt att ha och hur länge är det bra. Funderar på att komma ner resten av säsongen, men det måste ju vara värt det...
Hör av dig.
jonas_pollak@hotmail.com
0709-500 898
När gäller detta? Jag är utan boende just nu. Har ett skyffe i stJakob men är inte nöjjd. Gäller det fran idag och frammat är jag sugen att veta mera. /joje
Hejsan! Är mycket intresserad av att hänga på! Jag och min kompis hade tänkt oss att tillbringa hela nästan hela vintern i Anton. Skulle bara vilaj veta lite mer om lägenheten. storlek, vilka e ni?
MELIN: Hehe.. Ch-ch-ch-ch-check the date! Wha-wha-wha-wha-what you are is late! (Fri tolkning av beastieboys hitsingel..)
Läs igenom tråden innan så slipper du få för höga förhoppningar. Boendet gällde ju förra säsongen, även om jag tror att det redan då var nåt fishy med det...
Hej! Detta kom som en skänk från ovan. Jag ska säsonga nu i vinter, men har såsom många andra boende och jobb problem. När ska ni pysa ner till härligheten? Hur som helst är jag intresserad av att hänga på. Hur ser lägenheten ut, antal rum osv. Jag åker ner mitten av december. Hur gör ni? / Simon