Nästan kändis?

Nästan kändis?
Brasse i fem myror är fler än fyra elefanter har tittat ner i min barnvagn (för drygt 20 år sedan) och sagt att jag var väldigt ful rent av grotesk, Göran persson kan slänga sig i väggen! Jag har fortfarande djupa psykiska sår efter denna traumatiska upplevelse!

Nästan kändis?
jani jag är nog ändå rättså nästan-känd

en i min klass mamma är kusin med carola och har bankat henne HÅRT i huvet med en spade när hon var fyra

min mormor har träffat carola och säger att hon är världens snorkigaste bitch

jag bor granne med alf svensson och han hälsar alltid på mig när jag träffar han o vi brukar snacka ofta

jag har ringt till jon olsson men hans tjej svarade. jag har hans nummer!

jag har 5 nallepuh filmer

jag åkte skidor med anna lindh

kanske kommer på nåt mer senare .

Nästan kändis?
Min polare såg A-Teens brudarna stå i kö till McDonalds, och tog ett smygfoto med mobilen bakifrån och sen mmsade han mig den bilden!

Det kända är att jag fick ett MMS. Är inte många som fått det. A-teens är ju inte i närheten, de va bara en del av historien.

Nästan kändis?
Jag har suttit vid bordet brevid kunga familjen på en restaurang i sthlm..

Suttit brevid trummisen i Blink 182, Barker eller va han nu heter och hans brud efter ett tag kom även Xzibit å började snacka..

Jon Olsson frågade min kompis farbror vars toaletten var i hemavan eller gränsen kommer inte ihåg var... :P

Timbuktu blev dissad av min syrras kompis på en bar i sthlm

Nästan kändis?
Jag är bäst:

1. Jag har frågat Börje Salming om han var Börje Salming
2. Min far känner Christian Walzs föräldrar.
3. Jag har suttit två bord från wester på restaurang.

Det ni!

Nästan kändis?
Idag fick jag trycka på stoppknappen åt en gubbe på bussen för han visste inte var man skulle trycka. Dessutom svor han i varje mening, hade en systemetpåse och bröt på stockholmska.
Han var nästan som kongo faktiskt, eller aa utom dialekten dåEH.

Nästan kändis?
min musiklärare har varit full på en lektion
min kompis är kompis med ett fyllo i turkiet sedan han gav honom 600 spänn
jag har spytt hos tandläkarn

Nästan kändis?
ja glömde en sak som ja borde vara mest känd för..ja har snackat men Buba från robinsson i telefon i somras, men han hade dock inte fler t-shirtar att ge bort=(

Nästan kändis?
ok ja har egentligen inget att komma med, men ja ska göra en liten notering i ena hörnet:
När min mamma och min pappa var på IKEA blev de jävligt hungriga så de skulle äta på IKEA restaurangen, när de sedan sitter och äter kötbullar kommer servitören fram till min pappa och säger:
Ä de börje salming?
och pappa: Nej men ja önskar ja hade hans plånbok.
Servitören: jo jag med.

Så min pappa är nästan börje salming!

Nästan kändis?
1min musik lrare har lovat mig 3 babyanabel och 2 legorobotar. men han sa att nån hade rånat honom idag men han skulle köpa nya:)

2jag kan hålla a acord.

3 på syslöjden har jag gjort om mitt ryggstöd tillen solstol 3 ggr pga att jag lyssnar så bra på genomgångar.

4 dom hära curling killarna pekka eller vad dom heter. dom från östersund som e typ bra. har vart på min skola. och ja på stenåldern gick dom där

5. jag var först på skolan att bli dragen i snön.

6jag kan spela blinka lilla stjärna på piano

7 vi åt maräng swiss på elevrådet och jag fick mest chokladsås på tröjjan.

8. har haft en lärare som lukta sprit:P

9. jag har sett allaaa simpsons avsnitt som visats. inte dom som e nya och går. tex som det som e i morgon. de har jag inte sett..

10 sist men inte sist o inte minst:P jag var huvudperso ett tag på ghetto is the truth tråden

11 jo de va fan sista det där.. kommer kanske på mer

ps 10:an knäcker

Nästan kändis?
shiiiet, imponerande kändis listor alltså gott folk :)

här kommer ju då mitt kändisliv..

jag har
- träffat fredrik ljungberg ett antal ggr. [wohoo]
- träffat Pierce Brosnan i Argentiere när han spelade in en bondfilm där.
- vart på samma födelsedags kalas som per gessle ;P
- varit på samma begravning som micke i gyllene tider.
- träffat dogge i tlk
- hånglat me ena killen i snook
- pratat med olle sarri
- festat me crashdiet.
- varit på systemkonsert
- sett tommy lee på håll!

lätt att de slår allas ;) haha

Nästan kändis?
men omm an kör med sett kändisar på håll såhar jag sett dessa:

Marilyn Manson
peaches
Rammstein
sepultura
motörhead
meldrum
iron Maiden
judas Priest
In Flames

sen har jagju då varit å minglat bland alla tävlande på King of the globe.
btw: ngn somhar bilder på king of the globe?

Nästan kändis?
Nu kommer något som knäcker er!

Jag har, inför 1000 tals åskådare stått på scen med självaste Markoolio och sjungit "Vi drar till fjällen". Kom med i både tidningar och Tv!

Och jag har flygit flygplan med "Mediahoran" Peter Siepen!

Min pappa var först i världen att flyga luftballong från Sverige till Finland (han bodde dock bredvid gränsen)

Och för att alla snackar om Jacob Wester kan jag även tilläga att jag varit på Bio med han!

Jag har träffat "pappan" från filmen PIP LARSSONS, den med kastrullerna..

Har sett en Bondbrud!

Jag hittade ett flygplan i Luleå Älven - Kom med i tidningen!
Det låg en halvdöd blodig gubbe i det, och det är helt sant och kan läsas i en tidning på blandannat internet om ni vill ha bevis!

Nästan kändis?
hehe har iaf lite o komma med :)

- Är släkt med Mick Fleetwood(från hippiebandet Fleetwood Mac, dom var faktiskt riktigt stora :D)
- Har snackat med tommy salo på krogen, helt ovetande att det var han
- Bodde på samma gata som både Salo och N. Lidström
- Har sålt kaffe till han som vann idol förra året o hans flickvän som va med också haha
- Har sålt kondomer till Kjell Bergqvist :)
- Har snackat med Terje Haakonsen
- Har träffat prins C-P o Madde, har även gått på hans skola
- E kompis med Löfbergs lila ägarens son :P
- Har festat med Latin Kings o Daddy Boastin
- Min kusin e bästis med Henrik Hjelt från parlamentet
- Farsan o morsan festade med knugen när dom va unga
- Har snackat skit med Wallenberg himself
- Det jag förmodligen är stoltast över är att jag lyckats avbryta en Snook konsert i ungefär 20 sekunder haha

Nästan kändis?
1: min syrra hatar en som tror hon känner candide thovex
2: jag har krashat en zerospin så att bindningen pajade och skidan rev mig i ryggen när jag hoppade med jon olsson och sammy carlson

Nästan kändis?
Det här är faktiskt helt sant! min mamma gick i samma klass som han som startade peak. och min brorsas kompis känner ägaren till k2.

nu är jag känd som fan!

Nästan kändis?
Har varit skitpackad tillsammans med Backyard Babies i deras loge och vänligt men bestämd trängt mig före basisten till handikapptoaletten.

Nästan kändis?
1. Har gjort bottomtouch två gånger i rad på toa

2. har träffat toan från 2,5 meters avstånd

3. lykats borsta tänderna duscha och käka frulle på 10 min

4. har bott granna med författarn till Sune

5.har blåst små barn på en tråd på denna juvliga sida

6. har prakkat hos en patetiskt och tragisk idiot som ville bli min kompis (han va 35 bast och äcklig som fn)

7. Vill lära mig Kung Fu av shaolin munkar

8. kan se himmlen speglas i fönstrena på andra sidan gatan

slå de om ni kan ^^

Nästan kändis?
Jag åker med Robin Rådemans jacka (jag tror att den är med i typ free radicals 3). Det är fan stort.

Och så har jag åkt ett par åk med hon skidmodellen som är tilsammans med Petter.

Nästan kändis?
Men ni är ju ingenting mot mig...

1. Jag har gjort hamburgare till Darin på MAX

2. Har fiskat kräftor åt Grand Hotel i stockholm och till en restaurang där hans majestät konungen med familj brukar käka.

3. Min mor kramade kungen när hon var liten. Hon hamnade då på löpsedlarna över hela Sverige eftersom tidningarna typ såg det som ett överfall och bristande säkerhet.

4. Jag har sett Jesper Blomqvist på en flygplats.

5. En lärare på min skola är polare med Per Gässle.

6. Kommer från samma stad som Cardigans (Jönköping).

7. Har snackat en hel kväll med Niclas Allestig (mannen bakom Free Radicals).

8. Umgicks med en kille i Israels landslag i fotboll under två veckor en sommar.

9. Åkte vattenskidor i stockholms skärgård med en kille vars frus syster är känd skådespelare.

10. Har ett flertal gånger gjort hamburgare till Stefan Liv på MAX.

11. Har gjort hamburgare till Hero från Gladiatorerna.

12. Träffat Atlas från Gladiatorerna.

Försök slå det!

Nästan kändis?
För övrigt har jag en klasskompis som tagit emot medalj från Tommy Söderberg och sett Robinsson-Freddie... Och så har jag sett Carola djupt i ögonen, beskrivit vägen för Darin till stället där han skulle ha konsert. Mina två tvillingvänners pappa är bästa polare med Peter LeMarc, en annan kompis har handlat i en kiosk av Izor från gladiatorerna och hans pappa har också varit på samma fest som Tomas Ledin.

Nästan kändis?
Ok, men jag har i alla fall akt flygplan och snackat gymnasieminnen med Christer Lindarw.

Förra veckan blev jag by the way uppraggad av nan som pastod sig vara Yngwie Malmsteens styvdotter. Det blev ännu konstigare när hon skulle ringa ett samtal till sin "schweiziska bank" för att föra över pengar sa hon kunde bjuda mig pa en drink. Galet.

(Sorry för de bortfallna prickarna. Är i Österrike.)

Nästan kändis?
ede bara ja som har lite vardagliga saker att skryta med? ^^
lr ede ingen som kan slå att träffa toan på 2.5 meter?
då utnämner ja mig själv till SM mästare då ^^

Nästan kändis?
Håller med Fippe. Man borde skapa en tråd som heter "Jag mötte Wester" eller " och så sa Wester..." Sj har jag inget att bidra med.....än :P

Nästan kändis?
men sluta klaga på ngt hela tiden ^^ chilla och marinera i tråden.
man måste inte klaga på ngt hela tiden ^^

för övrigt damsög ja just 200m^2 på 5 min :) slå de

Nästan kändis?
btw har jag skakat hand med pavel nedved och marcelo salas, samt en kompis mormor snackat om månlandningen med neil armstrong...

jag bör koras till vinnare...

Nästan kändis?
+ gått i samma skola som Millencollin gått i, jag har gått förbi buren i bloodhoundgangs musikvideo Bad touch i Paris på slutet av nittiotalet...

Nästan kändis?
Hon tjejen som var med i äntligen hemma, hon hade lockigt hår och glasögon, hon satt längst fram i flygplanet sen när jag skulle gå på toa gick jag förbi hon och hennes unge och satan vad det luktade bajs! Jaa äntligen e man hemma o slipper bajslukten från en äntligen hemma-person hahaha....

Nästan kändis?
Förfest:

* Blivit tränad av Tommy Salo(var med i GT med honom då!)
* Min gamla tränare är Christian Bäckmans farsa
* Min moster åt frukost med Kenny Starfighter!

Slår allt:

*** Jag har tagit och hälsat på Günther! Och min kompis tog honom på röven! ***

Efterfest:

* Sunshinegirls hade enormt tajta rumpor och de kände jag på!
* Min kompis fick Philip i Idol(2004) och någon mer som vart med i Idol att välsigna en stol som de dyrkade på fyllan och för övrigt snott i någons trädgård. Tågkonduktören blev inte glad när han skulle åka hem med den och hans föräldrar var förundrade över nytillskottet på verandan!
* Är med i Evergrey och In flames senaste Dvd:er!

Men Günther rules!

/ Groggen

Nästan kändis?
Jodå: Jag har skejtat med Sverre (när ett sommarträningsreportage i åka skidor fotades) i en skruttig ramp i björkhagen.

Jag har även varit på fest med BigBrother-Peter (ni vet han som pissade på mattan). Han var trevlig.

Och min pojkväns föredetta klasskompis är gift med hon tjejen i filmen Masdjävlar.

Har sett Jean-Pierre Barda på promenad med sina små fåniga hundar

Har sett Sara Sommerfelds lillasyster torka bajs.

Äh, listan blir så lång, som stockholmare kan man ju inte undgå att springa in i diverse kändisar stup i kvarten.

Snödjup

Tillbaka
Topp