Nästan kändis?

Nästan kändis?
måste tillägga:

* Min andra kompis har trampat Bryan i BsB på foten

* Min förra tränare har tävlat mot Pernilla Wiberg och vunnit .

* Min första kompis har varit en halvmeter ifrån Mendez.

* En tredje kompis är i final i nån stor jibbingtävling som går nu.

* Jag har träffat hela sveriges damlandslag i alpint.

* Vid samma tillfälle som ovan träffade jag också Tanja Poutiainen (?).

Låg och fundera igår kväll ;) haha

Nästan kändis?
min kompis stod framför bob marleys son i flygplans kön var på samma flyg som han X D han sa excuse me missy till hennne allstå känner jag bob marley x D

Nästan kändis?
min 5 list!!!

1. jag har suttit på samma bänkplats som simmhopperskan emma lindberg eller va fan hon heter.
2. jag har suttit o fikat på bordet bredivd simmhopperskan emma lindberg eller va fan hon heter.
OBS punkt 1o2 skedde för ett o ett halvt årsen i degerfors...
3. min kompis såg kungen när han var i stockholm
4. min far har blivit intervjuad av tv4 efter en fotbollsmatch
5. jag har likadana skor som en av dom killarna i roomservice!

eat my shorts!

Nästan kändis?
grabbar håll i er nu för ni komemr bli totalt knäckta

1. En kommpis sprang på kungen i en trappa
2. jag fick ögon kontakt med sångaren i In flames i ullevi i sommras
3. Har vart med i lokal Tv när jag kollade på en skidtävling.

slå det då;)

Nästan kändis?
"*Min kompis är asbra kompis me jacob wester och jag har även stått ivägen för honom när han skulle raila i åre så han sa typ cp till mig eller nåt i den stilen."

SÅ JÄVLA BRA HAHAHAHA, måste skapas en tråd, "Jacob wester förnedrade mej"

Nästan kändis?
gurra_skoj:
du måste va största sopan, spöade dig o typ 10 andra när jag plockade jons skidor i king of the globe. Eller iaf en men köpte den andra av nån snubbe från lidingö. så jag kör på dem, + att simon dumont har skrivit "I love PENIS" på dom. nu kan man börja snacka...

Nästan kändis?
Men mitt slår ju allt :

1.Robert Olsson har hämtat mina Four Elements shorts på lager för att jag skulle få en annan storlek.
2. Jon Olsson kommer från Mora som jag också gör plus att han har designat Gesundas park som jag åkt i .
3 . Den som slår ut allt och alla : Jag har Marja Persson autograf.

Nästan kändis?
Chilla skrev:
" Min systers x-x-x pojkvän kände jonolssons kusin!.. det är nice"

Haha, det säger ju lite om din syster:P Är hon available?

Nästan kändis?
1. Har tävlat i snapsdrickande mot den finske tangokungen Topi Sorsakoski och förlorat stort! (trots att han hade spelning efteråt)
2. Träffade Michael Schumacher på en lunchrestaurang i Trysil.

Så nu fan är man känd!

Nästan kändis?
om man spelade in ett avsnitt av "Richter" när de var i vemdlaen o filmade skicross, så kan man om man spelar bandet i slowmotion uppfatta hur jag åker upp i en lift ungefär 200meter från kameran....

Nästan kändis?
Jaja, här kmmer mitt bidrag..

1 Gått in i Peter Forsberg och vält hans paraply när han väntade på taxi i Stockholm

2 Min morfar gick på samma internat som mankell(?) när han gick där, skolan i ondskan

3 VIP gäst på Di Leva konsert på Åland och sett när han slängde en frukt på en kille i rullstol.(som senare fick en apelsin som tröst)

4 Fått Våfflor med frädda av Di levas föräldrar på Cypern

5 Trängt mig före TV4 gänget i en matkö i Vemdalen

6 GammelFarmor eller nått, so har vatt me i Hylands Hörna

7 Fått (gratis) en hel låda Cornetto Love Posion av glassbilen

8 Serverat killen (hannes) i "hon o hannes" mat, och även lagat den

9 en kompis mormor typ känner FN killen (mörk snubbe, kommer ej ihåg namnet)

10 Ätit på McDonalds vid Schumacher museet i tyskland samtidigt som en busslast italienare

11 Har Zlatans Autograf

12 Varit hemma hos en Tumba

13 Käkat på McDonalds med samma Tumba

14 Varit i Spanien med Helbensgips mitt på sommaren och hoppat upp till toppen på Långe Jan med gips, mitt på sommaren under "högsessongen"(ruskigt mkt folk)

15 typ en massa saker som ja inte kommer på nu...

Detta borde göra mig typ nästan halvkänd...

//Hannes

Nästan kändis?
1. Druckit sprit med Glisseur

2. Serverat ett jättelass med Makaroner och köttbullar till Gunde Svan på Scandic i Bollnäs

3. Serverat på Nobelfesten. Många kändisar där

4. Tillbringat natten med Lelia K. -89

5. Varit med på TV4 nyheterna för ett par år sedan då jag surfade på Gotland i -6 grader i snöstorm

Nästan kändis?
Min kompis bror har som liten burits av självaste Pelé! Alltså i famnen...Tycker ja e skeetafräckt!

Nästan kändis?
1. min farmors bästa kompis barnbarn är elin som är gift med tiger woods

2. min släkting är roland nilsson.

3. jag har serverat ingemar stenmarck lunch otal gånger i tärnaby

4. jag har samtalat med anja pärson i tärnaby

5. jag var på fröken sveriges efterfest 1999, betydligt roligare för min storebror som "råkade" nudda vid jessica olérs rumpa. själv stod jag i baren med ravelli och the gang! moohaa

6. paul tilly har skrivit sitt namn på sin mage. (fråga inte varför)

7. jag har suttit i adam alsings knä. (hemskt upplevelse som satt sina spår,haa!)

8. min kompis har haft sex med peter siepen. uuuuäää! han hade leopardstring på sig. bomba killen.

9. en annan kompis har haft sex med joakim hilsson (ni vet..så vacker utan spackel skitlåten)

10. jag har varit på semester med niklas ekstedt och hans familj på bahamas i deras strand villa (kocken som var istället för tina nordström på mat tidigare i år)

11. min kompis mamma hade mikael persbrandt som sin första kärlek

12. våra förra grannar ska vara med i OS i segling 08

13. jag blev nekad av dr alban på stacys när jag var 17. haha. det e stabilt! upp o hoppa fyfan

14. min pappa känner fritidsresors vd

15. en tv4 hallåa som har ful näsa är blond o pratar skånska var på samma uteställe som mig förra årets juldag. hon var ännu fulare i verkligheten!

16. jag har efterfestat med broder daniel. (jag var fjortis då och ärligt talat så har jag ingen aning om vad för låt dom har som är populär)

Nästan kändis?
Hör här då;

* Min före detta svärmor har ätit middag med Clint Eastwood, under det glada sjuttio-talet då han fortfarande bara gjorde högkvalitativa cowboyfilmer.

* Jag åkte samma flyg som Rolf Ridderwall, den gamla hockeymålvakten, ner till Mallorca.

* Såg David Batra här i Lund för några dagar sen... Tänkte, "fan, va det David Batra" Men sen var han borta.

* Har snackat med Garrinchas son (Brasiliens andra bästa fotbollsspelare genom tiderna, efter Pelé), han står nämligen och säljer korv på Pölsemannen Stora Torg i Halmstad.

* En polare brukar spela tennis med Henrik Larsson när denne är hemma i HBG.

* Min bror opererade ledband och korsband hos samma läkare som opererade Christian Olsson igår eller i förrgår. Han är även engelsk landslagsläkare.

*Har dejtat en tjej från Paradise Hotel...

* Min pappa pratade med Percy Nilsson, MIF Redhawks, när vi spelade minigolf i Blekinge...

* Min flickväns bästa kompis storasysters kille äger ett av sveriges mest kända bilmärken.

* Har pratat med Tomas Ledin.

* Sist... Men fan vet om det inte är störst... Bjöd Anders Eriksson från galenskaparna på en drink på hotell Tylösand i somras... Och förklarade hur mkt "macken" betytt för mig...

Nästan kändis?
glömde tillägga detta:)
min mormor bor i samma hus som henke larssons pappa. hon brukar va på middag där och passar deras lägenhet när dom åker till henke i spanien o sånt. henke hälsar på min mormor. tjihoo

Nästan kändis?
Nu slå det här:
Jag var i åre när ja såg en kille punga på s-railen..
snäll som man e så åker man fram till honom och frågar hur det gick..
jag fick svaret:
vad fan ser det ut som jävla bög?
han vände sig mot mej och där ligger Jon ollson i den absolut fulaste jackan jag nånsin sett..(han va inte JLsponsrad då..)
nu e man så mycket nästan-kändis som man bara kan bli:D

Nästan kändis?
*Min brorsa e kompis me Jon Olsson

*Jag har använt Hans Olssons (Jons brorsa) fartdress

*Jag är på nåt vis släkt me Luis Figos fru

*Min morsa e tremänning me Lennart Jäkel

*Henrik Windstedt sa att jag skulle flytta på mig när jag stog framför honom när han skulle titta på resultatlistorna på Skutskjutet 2004

*Jag har fått ett par goggles av Jon Olsson

*Jag har varit i Jons gamla lägenhet

*Har varit på samma flygplan som nån av dom där i Roomservice

och så en sak till som jag inte tänker skriva här...och de e skitcoolt...

Men att ha blivit kallad riksbög av Jacob wester va ju coolast...

Nästan kändis?
måste lägga till lite...

*Jag e släkt me nån släggkastare som va me på OS för nåt år sedan

*En i min klass mormor har jobbat för drottningen

*En annan i min klass är släkt me en av dom här som tog OS-medalj (kommer inte ihåg va de va för nåt) i kanot 2004

*en annan i min klass släkting är boss för Scott Sverige typ

*Min brorsa är även kompis med Henrik Windstedt och Boyd Easley

*Har snackat me en av grundarna till Extrem

*har snackat me han som gjorde den här Mitsubishi reklamen när dom kör runt i en berg-och-dal-bana typ

*Har Jon Olssons gamla jacka som han hade i Propaganda (klå d om ni kan)

*Boyd Easley har skrivit 'Life is a agrden, Dig it' på en affisch åt mej

*Min brorsa har klått Hampus Mosesson i en snowboardtävling...vet inte när

*Min brorsa känner Hampus Mosesson

*Min brorsa har Jacob Wilhelmssons gamla bil

*Min farsa har varit på Barcelonas hemma-arena

*Har träffat Martin Timell på Nyströms kakel i Östersund förut

Nästan kändis?
förresten...

*min morsa har klappat katten i Masjävlar

*Bussen som e me i Så Som I Himmelen har varit skolbuss här i byn förut...

24 stycken...klå de ni...

Nästan kändis?
hmmm, alla dessa släktskap med diverse norrländska kändisar tycker jag är orättvisa och ej bör redovisas här. det är inte sörlänningarnas fel att ni norrlänningar bara parar er med folk från samma ort.....sörlänningarna har aldrig den möjligheten, förtuom på en svettig o stressig sportlovsvecka i åre.....

Nästan kändis?
jag har:

-skakat hand med programledaren i allsång på skansen, anders lundin(kanske han heter)

-skakat hand med tanten som skriver manus eller något sånt till allsång på skansen.

-gett en cigarett till gitarristen i svenskpop som han tog några bloss på gav tillbaka den sen tog jag nått bloss och skickade den till den andra gitarristen. det coola var att allt skedde under spelningen i gävle, medans de spelade.. WOW..

-pungat en rail så hårt att jag fick gå till ungdomsmotagningen.

-är släkting med nån känd författare som jag itne minns vad hon heter.

-fått en målvakts klubba av micke sundberg(minns itne om han heter så men han stoid i mål i brynäs.)

Nästan kändis?
Oj! Det här var en lång o kul tråd! Har läst allt o håller också på att Paris-diskussionen vinner! :)
O eftersom tråden tydligen fortfarande lever kan jag också dra mitt strå till kändisstacken.

1. En extralärare på vårt högstadie hade spelat i samma fotbollslag som Arnold Schwartzenegger när han var liten, o alla mobbade honom (Schwartzis alltså) eftersom han var så "tunn, klen och liten", o sparkade honom i baken. (Det var nångång efter det som han fick nog o hittade gymmet o dopingen...)

2. Jag har varit på julbord hos Sven Tumba o hans trevliga fru i Florida vid nyår 98/99 (min kusin var hans golf-pro).

3. Jag sprang in i Hans Alfredsson med kvinnligt sällskap på en saluhall i Budapest i våras.

4. Fick Sverre att lösa kluriga pyssel vid Tofta när vi stod o gjorde reklam för en högskola för några år sen. Han var imponerande snabb o smart! :)

Tjaa, det var väl de roligaste för egen del.

Nästan kändis?
1. Jag å en kompis blev borkörda från en tennisbana vi hyrt av Magnus Norman för han ville ha bästa banan.
2. Min kompis såg elton john i monaco.
3.jag har hår på snoppen.

Snödjup

Tillbaka
Topp