Hör här då;
* Min före detta svärmor har ätit middag med Clint Eastwood, under det glada sjuttio-talet då han fortfarande bara gjorde högkvalitativa cowboyfilmer.
* Jag åkte samma flyg som Rolf Ridderwall, den gamla hockeymålvakten, ner till Mallorca.
* Såg David Batra här i Lund för några dagar sen... Tänkte, "fan, va det David Batra" Men sen var han borta.
* Har snackat med Garrinchas son (Brasiliens andra bästa fotbollsspelare genom tiderna, efter Pelé), han står nämligen och säljer korv på Pölsemannen Stora Torg i Halmstad.
* En polare brukar spela tennis med Henrik Larsson när denne är hemma i HBG.
* Min bror opererade ledband och korsband hos samma läkare som opererade Christian Olsson igår eller i förrgår. Han är även engelsk landslagsläkare.
*Har dejtat en tjej från Paradise Hotel...
* Min pappa pratade med Percy Nilsson, MIF Redhawks, när vi spelade minigolf i Blekinge...
* Min flickväns bästa kompis storasysters kille äger ett av sveriges mest kända bilmärken.
* Har pratat med Tomas Ledin.
* Sist... Men fan vet om det inte är störst... Bjöd Anders Eriksson från galenskaparna på en drink på hotell Tylösand i somras... Och förklarade hur mkt "macken" betytt för mig...