Nästan kändis?

Nästan kändis?
* Andreas Jacobsson har lärt mig åka snowboard,
han sträva med mig en hel vinter :D
* Min bästa kompis är lillebror till Viktoria silvstedt
m.m

orka tävla om vem som träffat mest kändisar ;P

Nästan kändis?
- har spelat kort med lillan i mysteriet på greveholm
- känner två som partat men grabbarna i barcelona FC
- har snackat med Sture Allén i Svenska Akademien
- Tomas Ledin försökte sno min pappas flickvän men icke
- har badat på simhoppsOSarenan i barcelona på natten full och näck

Nästan kändis?
Jag känner en som gått i samma högstadieklass som han som kom 3a i pokermiljonen.
Jag måste vara mest "nästan kändis" av alla här.
Ni är ju riktiga kändisar allihopa.

Nästan kändis?
haha okej

Denna tar de mästa!!

1. Min mammas kusins hund känner Blossom:s hund :D

2. Jag och min bror åkte samma sittlift som Jon olsson, sen fick jag hans atougraf på hjälmen, och lift åket innan det åkte vi samma sittlift som Simon dumont (eller hur det stavs). Under red bull big air 2004.

Nästan kändis?
haha ägande tråd ;)

1. jag har erik strands skidor.
2. jag har snackat med petter när jag INTE om in på premierfesten av rising.
3. min mamma har dejtat ingemar stenmark för en massa år sen.
4. jag har inte sovit naken med Hasse Aro
5. sist men inte minst så har jag snackat med glen plake när jag var på afterski på berns i början av vintern :D

slå det om ni kan!! :D

Nästan kändis?
alltså en tråd om vilka kusiner/vänner/släktingar som haft sex med vilken kändis kan ju vara ganska så välbesökt, eller är det så att folks släkt/vänner bara är golddiggers och har sex med kändisar för att dom är just kändisar?
hade dom haft sex med peter siepen om han inte var känd? tveksamt kanske..

Nästan kändis?
Min mammas kompis har gått i samma skola som George W Bush och vart på fest i vita huset där han snodde en handuk bara för att kolla om säkerheten var bra :D

Nästan kändis?
Min farfar har ett osguld i skidåkning av något slag, själv har jag fått böter av italienska alppolisen för att jag backade på deras bil... Dom har stora vapen...

Paris-konversationen måste rocka hårdast!

Årets klart roligaste tråd, jag har skrattat oavbrutet i 20 minuter... sen om det är spriten eller om det faktiskt var roligt, det vette-fan ;o)

Nästan kändis?
Ja, det blir väl inga större bedrifter inom skidvärlden tyvärr, bara snackat lite Kaj Zachrisson.

Annars är väl det rätt stort att ha pratat o skakat hand med Lennart Johansson UEFA-president och snackat skit med Ralf Edström.. :)

Nästan kändis?
jag har repat jon olssons bil ;)slå de...sen senast igår såg jag syntaren i kent på ICA sen har jag gort gimmi 5 med erik i millencolin :P

Nästan kändis?
hahaha äg denna:
det är vetenskapligt bevisat att om man tar jag känner en som känner en.... 8 ggr så känner man alla på hella jorden;)

Alltså; jag känner en som känner en som känner en som känner en som känner en som känner en som känner en som känner en som känner Gustavo Alivos i Sydamerikas inland.:D

Nästan kändis?
jaja..

ja har iaf ätit middag me Olle Waller (Fråga Olle) och hans fru.
shit va snuskiga skämt han drog ;P han har ett par på lager kan jag säga.

Sen har ja vart hemma hos Espen Knutsen när han bodde här utanför Sthlm (ja, ja vet. de va väl inte så coolt men va fan)

Nästan kändis?
Min Kusins systers pojkvän (som ja känner mycket väl å brukar spela innebandy med när han kommer hit upp) har världs(eller europa kommer inte ihåg) rekord i att springa på rullband, han sprang i ca 3dygn i sträck.

Nästan kändis?
ajuste ja har ju ralf edströms landslags tröja på vägen. Min kusin hade han som chef innan han böt jobb. de va så att ralf skickade ett godjul kort till min farmor å en av hans landslags tröjor till mig :D

Nästan kändis?
Då ska vi se...
Min kompis brorsa har ju skakat hand med the one and only Slash!
Samma kompis har givit dragspelisten i Flogging Molly en kopia av hans skejtfilm!
Jag känner gitarristen i Insision!
En annan kompis är släkt med ingen mindre än Martin Timell! (väntar på publikens sus)

haha fan va fånigt de känns o lista sånna här saker...:P

Nästan kändis?
Jag har:

festat med Lars Wallin (känd designer)
spelat fotboll med Thomas Ravelli och Teddy Lucic
lagat mat med Mat-Tina
haft Niklas Wallenlind (häcklöpare) som gympalärare
spottat i Henrik Berggrens (sångare i Broder Daniel) drinkglas
stalkat Vigor och Lindha (När & Fjärran) när de spelade in reportage i Hemsedal
EDIT:
haft tidigare i tråden nämnda Göran Vänster som vikarie

Jag är:

kusin med en fame factory-deltagare
kusin med Botswanas ambassadörs dottersdotter

Det ni! :)

Nästan kändis?
joo allas är grymma men lyssna på denna :D

jag skällde ut oskar scherlin :D hur fett är inte det då ? när han höll på med alpin för ett antal år sen så skällde jag ut oskar när han stog åå dryga sej på platån på ett hopp :D slå det ;)

Nästan kändis?
sen så har magnus uggla blivet sne på mej :D känner eller är bekant med malin berhagens unge som åå hela den där jävla släkten med lill babs åå dom , mina farsa känner han som äger gevalia :D det ni , nu vill jag se er slå det :D

Nästan kändis?
haha. en kamerat av meg slog ner patrick ifrä big brother (eller hva faan han hett, jeg ser ikke på bb)

Har ingen ting med at være kjendis, bare en rolig historie.

forresten, jag har spellat inn 4 gay porr filmer, e jag kjendis dä?

(bare skøjar)

Nästan kändis?
varit med i tv3´s gamla låt kameran gå och kom 3 i sluttävlingen. de va ja som va elefantmannen(haha) nog ingen som kommer ihåg de.

Nästan kändis?
oakley_korven : inte för att jag tror på hälften av vad du säger..men några av sakerna är säkert sanna

Nästan kändis?
Magen är väl bara lite småäckligt sådär... Men att ta honom på one off! Jag säger då det, mycket ska man höra innan öronen trillar av.

Nästan kändis?
1.En klasskompis är kusin med Mats Sundin han har ett flertal toronto och tre kronor matchtröjor(Äkta) också brukar han fiska med han!!

2. Har stått längst fram på en dileva konsert (Fick inge frukt eller vatten;(

3.Min syrra känner ägaren av Adrenalin i luleå:P

4. har knivat självaste Dennis"Walle"Wallenberg på lulan i luleå för ett antal år sedan , han kampade med AWP smög in bakom han och kniva han , sneglade lite senare mot hans håll ser jag att han står och bryter i tangentbordet respekt som fan!

Tillbaka
Topp